Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Порядок дій для запуску роботи ТТ
Зв'язатися з ПУМБ
Зайти у відділеня або у режимі online
Оформити договір еквайрингу
Оформити договір еквайрингу та договір оренди терміналу
Встановлення терміналу та запуск Каси
Працівники ПУМБ здійснюють первинне встановлення терміналу та потім віддалено підтримують. Працівники SM POS віддалено допомагають налаштувати Касу з ПРРО та почати роботу.
Налаштування і запуск Каси SM POS, ПРРО SMPOS на банківському терміналі
1. Реєстрація і первинні налаштування Кабінету SM POS2. Налаштування Каси SM POS та синхронізація з Кабінетом SM POS3. Налаштування модуля ПРРО SM POS та запуск його роботи
1. Налаштування Кабінету
Наша рекомендація - користуватися Кабінетом SM POS для полегшення завантаження КЕП та керування довідником, просмотру та роботи зі звітами.
На відео показана як зробити первинні налаштування Кабінету
● Зареєструвати Кабінет SM POS. Посилання ● В Кабінеті / розділ Адміністрування робимо налаштування створюємо - мережу- довідник (секція)- пристрій● В Кабінет / розділ Дані SMPOS створюємо довідник товарів / послуг
2. Налаштування Каси на банківському терміналі
На відео "SMPos на терміналі Ingenico. Демонстрація роботи. Мультимерч і 2 ПРРО одночасно"
● Прописати ліцензію (замовити в SM POS) у Дадатку SM POS - Меню зміни\Налаштування\Докстанція\ відключити Обмежений режим, прописати ліцензію, вийти і зберегти
● "Звязати" Кабінет і Додаток (приклад на скрині)- перейти до Налаштування / Сервер- обираємо Тип серверу WEB https://smpos.app- заповнюємо поля Імя пристрою, UID, Секція, Пароль інформацією як в Кабінет / Адміністрування- таймаут рекомендуємо від 5000 до 10000 мс- вийти до Меню зміни та зберегти- перевірка звязку з Кабінетом команда 5%
● Завершити налаштування (Меню зміни / Налаштування)- у Принтер прописати в Заголовках для друку у чеку - назва ФОПу, назва магазину, адреса магазину. - у Платіжний термінал прописати Друк транзакції - В основному чекі- у Інтерфейс відключити Іконки на кнопках, Показувати закритий чек
3. Налаштування модуля ПРРО
Є два етапи - підготовка до налаштування і саме налаштування. На відео - активація ПРРО через Кабінет SM POS
● Підготовка до налаштування ПРРО- у кабінеті Податкової зареєструвати торгівельну точку (довідка 20ОПП). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати програмний РРО та отримати Фіскальний Номер (ФН) ПРРО (довідка 1ПРРО). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати КЕП для підпису чеків і звітів (довідка 5ПРРО). Реєстрацію можна зробити після завантаження КЕП у SM POS для уточнення фактичного SKI сертифікату. Дивитися на відео- Важливо! SM POS працює з файловими КЕП від провайдерів ПриватБанк або від АЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок)- до КЕП від ЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок) ще потрібні сертифікати підпису
● Налаштування ПРРО (на відео)- у додатку, Налаштування / Фіскальний сервер попередньо вибрати Тип серверу UA PRROSTO прописати ФН, ІПН, пароль КЕП що буде завантажуватися, відключити Тестовий режим- сформувати у Кабінеті SM POS безпечний контейнер з файлами КЕП і сертифіката (для КЕП від ПриватБанк сертифікат не потрібен)- прийняти контейнер на пристрої (команда 5%), ввести паролі та зберегти файли- зробити перевірку Меню зміни / Х принтер / Перевірка зв'язку (відповідь "ОК) та зробити нульовий чек - команда 6% (вийде фіскальний чек з QR кодом)
Напишіть будь ласка - ми зв'яжемося з вами найближчим робочим часом