Популярні питання та відповіді (FAQ)

що виникають у процесі налаштування та роботи з Касою, ПРРО, Кабінетом SM POS

Налаштування Каси+ПРРО

  • Податкові ставки (літери) ПДВ

    За Положенням №13 (Наказ Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13) у фіскальному чеку необхідно відобразити не тільки назву товару або послуги та їх вартість, а й вказати літерне позначення ставки ПДВ. Але чинне Положення не визначає, яку конкретно літеру треба використовувати. Тобто це може бути будь-яка літера, яка на погляд самого підприємця відповідає поточній ситуації.Існують традиційні значення літер, а також Податкова у кожному регіоні може рекомендувати значення податкових літер.
    Також зазначимо що по замовченню:- літера А це 20%ПДВ 0%Акциз (літера А також в Довіднику товарів / послуг по замовченню вказана)- літера Г це 20%ПДВ 5%Акциз- літера Ж це Без ПДВ 0%Акциз- літера З це Не оподатковується
    Як налаштувати- закрити Фіскальну зміну- відкрити Налаштування / Фіскальний сервер- встановити потрібне значення літери Податкової ставки- вийти та зберегти- в карточці товара/послуги обрати потрібну літеру, зберегти

  • Акцизнізні товари та код УКТЗЕД

    За законодавством під час продажу акцизних товарів в чеку мають бути вказани номер акцизної марки та код УКТЗЕД (класифікатор товарів, який використовується митницею України).
    Для реалізації цих вимог в SM POS є відповідні налаштування в карточці кожного акцизного товару.Якщо ви коритсуєтесь Кабінетом SM POS - то розділ Дані SM POS / закладка Товари / відкрити карточку.Якщо не користуєтесь Кабіентом SM POS - то в додатку SM POS / кнопка Товари на головному екрані Введення чеків / натиснути лого / обрати Додати новий товар / відкриється карточка товару.
    Поле Відділ:- для непарних Відділів довідника в карточках акцизних товарів обираються Акциз1, Акциз2.
    - для парних Відділів довідника в карточках акцизних товарів обирається Відділ Акциз3.
    Якщо ви не використовуєте Відділи, то по замовченню у вас 1-й відділ та для акцизних товарів відділ Акциз1.Також в карточці є окреме поле для коду УКТЗЕД .
    Приклад як відбувається продаж акцизного товару на Касі SM POS на відео "Робота з двома ПРРО, продаж акцизного та супутнього товару".

  • Оператори / касири

    В Касі SM POS є можливість налаштувати користувачів (операторів) застосунку. На початку зміни або зміни функціональності з'являється запит якого користувача обрати з полем для пароля. У чеку буде зазначено який оператор/ касир його видав.
    Як налаштувати- зайти в Налаштування / Оператори (по замовченню є постійний користувач Адміністратор)- тиснете Додати користувача- з'являється налаштування форми нового користувача- даєте Ім'я та Прізвище користувачу, пароль за бажанням, та Права користувача- вийти до Налаштування потім Меню змін та зберегти

  • Завантаження Ключа касира (КЕП) та налаштувати ПРРО

    - Інструкція налаштування ПРРО знаходиться за посиланням https://smpospartners.com.ua/modul-prro#prro-nalashtuvannya- Також є відео ролик Активація ПРРО- Або замовити послугу "Налаштування Каси і ПРРО SMPOS. Пусконалагоджувальні роботи", вартість 300 грн.За умовами:- наявності довідок 20ОПП, 1ПРРО, 5ПРРО і підпису- справне, зібране і налаштоване до роботи обладнання (торговельні ваги, банківський термінал, сканер, принтер етикеток тощо)- вартість для 1го ФОПа / ПРРО
    У випадку інших умов вартість послуги змінюється.

  • Робота Каси з 2-а юрособами та їх ПРРО одночасно без перемикань

    Каса SM POS надає можливість - роботи 2-х юросіб (ФОП чи ТОВ) та їх ПРРО одночасно на 1-й Касі без перемикань;
    - автоматичний розподіл товарів по 2-м чекам;
    - автоматичний розподіл оплат між 2-а мерчантами на банківському терміналі

    Покрокова інструкція налаштувань 2-х ПРРО на Касі на сторінці "Налаштування Каси SM POS з 2-а ПРРО"

  • Округлення сум оплат в чеках

    Округлення оплат налаштовується у копійках. Якщо вказане значення не дорівнює 1 (по замовченню), під час переходу до режиму оплати, автоматично буде зроблено відповідну знижку/надбавку.Від'ємне значення вказує, що округлення завжди виконується вгору (тільки надбавка). В іншому випадку - за звичайними правилами арифметики.
    Для налаштувань зайти в Меню зміни / Налаштування / Параметри / поле Округлення оплатПриклади налаштувань:- якщо до 1 грн округлення то ставите 100- якщо до 1 грн (завжди в більший бік) то ставите -100- якщо до 10 коп то ставите 10- якщо до 10 коп завжди в більший бік, то ставите -10
    Опцію "Округляти повну оплату карткою" не рекомендуємо включати! Зазвичай карткові оплати не округлюються.

  • Інтерфейс Каси

    В Касі SM POS є 3-и (три) кольору для інтерфейсу:- Світла (по замовченню),- Темна,- Кольорова.
    Для вибору кольору зайти в Меню зміни / Налаштування / Інтерфейс / в полі Тема інтерфейсу обрати

  • Якщо ліцензія SM POS не сплачена

    Наша рекомендація - сплачувати рахунки за ліцензії SM POS не менш ніж за 2-а робочих дні до дати спливу терміну ліцензії.
    У разі несплати та спливу терміну дії ліцензії, вона переходить у стан "Не активна".
    Що відбувається після цього:- ПРРО продовжує працювати в штатному режимі (реєструвати чеки продажу та повернення на ФСКО, формувати та відправляти Z- звіт на ФСКО);- протокол зміни продовжує записуватися;- після закриття зміни протокол не буде зберігатися та реєстри зануляться;- зв'язка Каси та принтеру чеків перестане працювати, тобто не буде друку чеків (окрім зовнішніх принтерів, підключених по Bluethooth). У цьому випадку можна налаштувати роботу PDF принтер та видавати QR-код електронних чеків.
    Також перестають працювати зв'язки:- з банківським терміналом (оплату карткою можна проводити вручну на самому терміналі), - принтером етикеток, - вагами (вагу можна вказувати в чеку на Касі вручну), - сканером (можна пошук товарів вручну на Касі), - Кабінетом SM POS чи зовнішньою системою обліку (BAS тощо).
    Після оплати (зарахування оплати на рахунки SM POS) та активації (технічними фахівцями SM POS) ліцензії робота Каси з обладнанням та обліком автоматично відновлюється.

Експлуатація Каси+ПРРО

  • Як робити знижки або надбавки

    Касир на касі може робити Ручні знижки та надбавки за умовою наявності відповідних прав (налаштування Операторів).
    Команди на головному екрані Введення чеків:Надбавка сумою Сума + [кнопка +]Знижка сумою Сума + [кнопка -]Надбавка відсоткова Процент + [кнопка %] + [кнопка +]Знижка відсоткова Процент + [кнопка %] + [кнопка -]
    Знижка на товар:- обрати товар- команда Знижки
    Знижка на весь чек:- сформувати чек- кнопка ПС- команда Знижки

  • Як провести заміну КЕП (ключа) термін якого спливає

    - Інструкція заміни ключа знаходиться за посиланням https://smpospartners.com.ua/modul-prro#zamina-kluch- Також є відео ролик "Встановлення нового сертифікату (ключа касира)"- Або замовити послугу "Заміна ключів (КЕП) в ПРРО SMPOS", вартість 300 грн.За умовами:- наявності готових нових ключів (КЕП) і довідки 5ПРРО- відсутності простроченості старих ключів (КЕП)- вартість для 1го ПРРО
    У випадку інших умов вартість послуги змінюється.

  • Як провести заміну ФОПа

    - Інструкція заміни ФОП знаходиться за посиланням https://smpospartners.com.ua/modul-prro#zamina-fop- Також є відео ролик "Встановлення нового сертифікату (ключа касира)"- Або замовити послугу "Заміна ключів (КЕП) в ПРРО SMPOS", вартість 300 грн.За умовами:- наявності довідок 20ОПП, 1ПРРО, 5ПРРО - наявності готових діючих ключів (КЕП) нового ФОП - вартість для 1го ПРРО
    У випадку інших умов вартість послуги змінюється.

  • Повідомлення про не відповідність часу протоколу Каси та пристрою

    Якщо ви отримали таке повідомлення, то для відновлення роботи Каси+ПРРО треба:
    - видалити файл останнього протоколу (ів) в теці застосунку POSDATA / тека актуальної секції/ тека Processed;
    - встановити актуальний часовий пояс, дату, час;
    - запустити застосунок SM POS.

  • Якщо у вас Безстрокова ліцензія та період Супроводу закінчився

    Період Супроводу діє першими 3-ма місяцями з дати активації ліцензії (у разі покупки Безстрокової ліцензії).Після закінчення періоду Супроводу користувач самостійно експлуатує, налаштовує, усуває штатні помилки налаштувань та експлуатації за допомогою Бази знань.
    Якщо після закінчення періоду Супроводу все одно виникає потреба у ньому є наступні опції:- купити додаткову послугу Супроводу, вартість 600 грн на квартал для 1-го пристрою. Консультативно-інформаційний характер, у робочий час.- домовитися з представником SM POS про ситуативний Супровід.- замовляти стандартні додаткові послуги з налаштувань Каси+ПРРО та Кабінету SM POS
    У випадку виникнення нештатних помилок у роботі Каси+ПРРО SM POS та ФСКО надається Супровід щодо них.

Штатні помилки в роботі з ФСКО та їх усунення

  • Якщо Фіскальна (касова) зміна не закривається - треба закрити усі чеки. Як це зробити?

    Покроково:- на головному екрані Введення чеків натиснути кнопку Чеки (внизу ліворуч)- обираєте чек зі статусом Незакритий
    - видаляєте цей чек або завершуєте операцію продажу
    - якщо ще є незакриті чеки, то повернутися до списку чеків і закрити
    - після цих дій закрити Фіскальну (касову) зміну

  • Якщо з'являється повідомлення "Фіскальний сервер: не вдалося встановити зв'язок з ФС"

    Це сповіщення з'являється тому що відсутній зв'язок між Касою та Фіскальним Сервером Контролюючого Органу (ФСКО)Каса запропонує- або повторити операцію,- або скасувати,- або провести операцію у режимі Офлайн, видати фіскальний чек покупцю. Що є штатним, передбаченим режимом роботи ПРРО.
    Які можуть бути причини відсутності зв'язку:- проблеми з інтернетом (провайдером) що забезпечує заклад підприємця інтернетом,- або пристрій з Касою не підключений до інтернету (WiFi мережи, мобільного інтернету),- або мережа (яка розподіляє інтернет між пристроями) в закладі некоректно налаштована чи не працює,- або на стороні ФСКО є проблеми зв'язку з Касою.
    Відповідальність користувача ПРРО (підприємця) є забезпечення зв'язку між Касою та ФСКО. Тож наша рекомендація - докласти зусилля до усунення причин відсутності зв'язку до його відновлення й виходу ПРРО у режим Онлайн. Окрім останньої причини. У разі технічних проблем на стороні ФСКО - чекати відновлення зв'язку та працювати у режимі Оффлайн до автоматичного повернення ПРРО у режим Онлайн.
    У раз нештатних причин відсутності зв'язку представники SM POS докладають зусилля щоб довести цю інформацію до користувачів та надати рекомендації. Також користувачі можуть звернутися у цьому випадку за своєю ініціативою.

Є ще питання?Замовити ліцензію?

Будь ласка заповнить форму і ми звяжемося з вами найближчим робочим часом

Дякуємо!

Ми звяжемося зв ами найблизчим часом

Can't send form.

Please try again later.