Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Меню сторінки
Навіщо потрібна Система лояльності
1
Навіщо вона потрібні вашому бізнесу?
У сучасному світі конкуренція у сфері торгівлі, сервісу та стрітфуду зростає щодня. Клієнти мають широкий вибір.Як зробити так, щоб вони поверталися знову і знову?
Відповідь проста – система лояльності.
2
Що таке Система лояльності?
Це комплекс бонусів, знижок, акцій та інших привілеїв, які стимулюють клієнтів робити повторні покупки чи користуватися послугами. Вона допомагає створювати довгострокові відносини між вашим магазином, закладом, бізнесом і покупцем.
3
Кому це потрібно?
✅ Торгівля – допомагає збільшити середній чек, підвищити частоту покупок і сформувати базу постійних клієнтів.✅ Сфера послуг – бонусні карти, накопичувальні знижки та спеціальні пропозиції мотивують клієнтів залишатися з вами надовго.✅ Стрітфуд та кафе – знижки на каву, кожен п’ятий бургер у подарунок або акційні дні підвищують лояльність та залучають нових гостей.
4
Як працює система лояльності?
✅ Збільшення повторних продажів – клієнти повертаються частіше, щоб скористатися накопиченими бонусами.✅ Середній чек зростає – люди охочіше купують більше, якщо знають, що отримають вигоду.✅ Формування позитивного іміджу – ваш бізнес, продукція та сервіс запам’ятовуються, а клієнти відчувають турботу.✅ Про клієнтів – ви отримуєте цінну аналітику для ефективного маркетингу та персоналізованих пропозицій.
Функціонал модуля "Система лояльності SMPOS"
Взаємодія з клієнтами
Інструменти лояльності
База, аналітика
Тарифи модуля "Система лояльності SMPOS"
Тариф Старт діє 30-ть днів і призначений для безоплатного тестування. Після тестового періоду обирається та сплачується один з 3-х оплатних тарифів.
Для тарифів Базовий та Проф передбачена можливість придбати додаткові Каси.Оплата за рік = 10-ть міс фактично + 2-а міс безоплатно.
Якщо ваші умови не вписуються в тарифні плани - будь ласка напишіть нам,ми запропонуємо відповідну пропозицію
Старт
0,00 грн
30-ть днів
Кількість кас SMPOS - 1
Кількість карт - до 500
Кількість чеків - до 500
Супровід(1-а година)
Легкий
960грн/місяць
2 640грн/квартал
9 600 грн/рік
Кількість кас SMPOS - до 2-х
Кількість карт - до 1 000
Кількість чеків - до 5 000
Супровід
Базовий
1 200грн/місяць
3 300грн/квартал
12 000 грн/рік
Кількість кас SMPOS - до 2-х
Кількість карт - 1 001 - 5 000
Кількість чеків - 5 001 - 25 000
Супровід
Проф
13 320грн/місяць
36 630грн/квартал
133 200 грн/рік
Кількість кас SMPOS - від 20-и
Кількість карт - 5 001 - 200 000
Кількість чеків - 25 001 - 200 000
Супровід
Налаштування модуля"Система лояльності SMPOS"
1. Створити та налаштувати Систему лояльності в Кабінеті
2. Активація Системи лояльності на Касі
3. Синхронізація Системи лояльності в Кабінеті й Касі
4. Створити Правила першої Акцій
5. Обрати Акційні товари
Популярні питання та відповіді (FAQ)до модуля "Система лояльності SMPOS"
Назва програми лояльності (для внутрішнього використання).
Повна назва програми лояльності (відображається покупцям).
Джерело довідника товарів. Для створення списка акційних товарів/каталогів необхідно мати доступ до довідника товарів. Ним може бути або список товарів секції мережі з розділу ”Дані SMPOS”, або довідник товарів компанії у модулі “Первинний облік”. Необхідно обрати відповідне джерело з списку.
Мережа/секція. Секція мережі з розділу ”Дані SMPOS”, яка використовується як джерело довідника товарів. Увага! Попередньо щоб Система лояльність мала доступ до довідника треба в Кабінет / Адміністрування / Секція поставити флаг Перегляд довідника товарів (API).
Компанія у модулі “Первинний облік”, яка використовується як джерело довідника товарів.
Максимальна оплата бонусами. Максимальний відсоток від суми чеку, який можна сплатити бонусами.
Заокруглення скарбнички. Значення, до якого виконується заокруглення вверх з зарахуванням суми заокруглення на бонусний рахунок (у скарбничку). Увага! Для коректного відображення коштів, що зараховуються до скарбнички, у довіднику товарів має бути присутня послуга з кодом 999999 та ціною 1 грн. Саме назва цієї послуги буде використовуватись для відображення зарахування до скарбнички у чеку SM POS та при перегляді чеків у журналі .
Оплата бонусами як знижка. Прапорець, який визначає, як буде відображатись у чеку SM POS оплата бонусами – оплата засобом оплати “Бонус” чи як знижка на товари. Увага! Наполегливо рекомендується встановити цей прапорець, якщо працюєте на спрощеній системі оподаткування.
Автоматична активація на касі. Якщо прапорець встановлено, при видачі картки (фізичної чи віртуальної) на касі вона буде переведена у стан “Активна”, інакше – у стан “Не активна”.
Назва. Назва акції (для інформації).
Бонус. Розмір бонусу у відсотках від вартості товарів по цій акції.
Знижка. Розмір знижки у відсотках від вартості товарів по цій акції.
Мін. кількість. Мінімальна кількість товару для того, щоб акція спрацювала.
Діє з. Дата, починаючи з якої акція актуальна.
Діє по. Дата, до якої акція актуальна.
Ручна знижка. Дозвіл на використання ручної знижки на товар по акції.
Знижка на РЗ. Дозвіл на застосування акційної знижки у разі, коли для акційного товару була використана ручна знижка.
Бонус на РЗ. Дозвіл на нарахування бонусів у разі, коли для акційного товару була використана ручна знижка.
Категорії карток. Категорії карток, на які розповсюджується акція.
Часові інтервали. Час початку та закінчення дії акції по днях тижня.
Примітка. Довільний текст.
Задача Необхідно встановити знижку 5% для всіх покупців у понеділок-п’ятницю з 12:00 по 16:00, але виключити алкогольні напої, що містяться у каталозі “Алкоголь” довідника товарів.
Рішення Створюється 1 акція: 1) Назва “Знижка з 12 до 16”, знижка 5%, категорії карток з “1”..“7” та “без картки”, часовий інтервал Понеділок..П’ятниця початок 12:00 кінець 16:00.
Створюються 2 акційних товари: 1) товар/каталог “Усі”, каса/група “Усі”, Правила акцій “Знижка з 12 до 16”; 2) товар/каталог “Алкоголь”, прапорець “Подальший прохід по дереву товарів заборонено” встановлено, у правилах акцій не обрано жодної.
Зареєструватися на сервері Кабінету SMPOS, Безоплатна версія Кабінету.Посилання для реєстрації - https://smpos.app/user/register
Заповнити форму реєстрації- ваш робочій email;- придумайте пароль (потім можливо міняти);- Ім'я та прізвище;- номер телефону у форматі +380....;Натиснути Реєстрація, підтвердити.
Після цього вам прийде лист на вказану пошту- зайдіть до листа;- перейдіть за посиланням у листі для підтвердження Реєстрації.
Якщо ви користуєтесь POS ServerВ Кабінеті необхідно тільки створити "опорний" довідник товарів. Тобто, робиться торговельна мережа в Кабінеті, туди імпортується goods.pgl з POS Serever. Має значення тільки "дерево" каталогів/товарів. Ціна, кількість ні на що не впливають.
Це потрібно тільки для того, щоб була можливість створювати в Системі лояльності акційні товари. Робота з POS Serever ніяк не змінюється (нічого пере налаштовувати в SMPOS не потрібно).
Якщо ви користуєтесь Касою в Автономному режиміТак само створити "опорний" довідник товарів. Робиться торговельна мережа в Кабінеті, туди імпортується goods.pgl взятий з пристрою на якому працює застосунок SMPOS (папка файлів POSDATA).
Має значення тільки "дерево" каталогів/товарів. Керування Довідником (товари, залишки, ціни) остається на Касі SMPOS.
Замовити ліцензію, рахунок на Модуль чи консультацію