Система лояльності SMPOS.Більше клієнтів, зростання середнього чеку

для Каси+ПРРО SMPOS (тарифи Базовий, Безстроковий)

    Бонусні програми, автоматичні й ручні знижки, комбіновані акції

    Ідентифікація за номером телефону або карткою лояльності

    Гнучкі налаштування по часу та товарам, база клієнтів, аналітика

    30-ть днів тестування безоплатно (тариф Старт)

    Супровід від SMPOS

Illustration

Меню сторінки

  • Навіщо потрібна Система лояльності

    Як це працює

  • Функціонал модуля "Система лояльності SMPOS"

    Опис та Тарифи

  • Налаштування Системи лояльності з "нуля"

    Покрокові інструкції

  • Популярні питання та відповіді (FAQ)

    Деталі налаштування та користування

  • Мануал "Система лояльності SM POS"

    Перейти на сторінку Мануалу

Навіщо потрібна Система лояльності

  • 1

    Навіщо вона потрібні вашому бізнесу?

    У сучасному світі конкуренція у сфері торгівлі, сервісу та стрітфуду зростає щодня. Клієнти мають широкий вибір.Як зробити так, щоб вони поверталися знову і знову?
    Відповідь проста – система лояльності.

    Illustration
  • 2

    Що таке Система лояльності?

    Це комплекс бонусів, знижок, акцій та інших привілеїв, які стимулюють клієнтів робити повторні покупки чи користуватися послугами. Вона допомагає створювати довгострокові відносини між вашим магазином, закладом, бізнесом і покупцем.

    Illustration
  • 3

    Кому це потрібно?

    Торгівля – допомагає збільшити середній чек, підвищити частоту покупок і сформувати базу постійних клієнтів.Сфера послуг – бонусні карти, накопичувальні знижки та спеціальні пропозиції мотивують клієнтів залишатися з вами надовго.Стрітфуд та кафе – знижки на каву, кожен п’ятий бургер у подарунок або акційні дні підвищують лояльність та залучають нових гостей.

    Illustration
  • 4

    Як працює система лояльності?

    ✅ Збільшення повторних продажів – клієнти повертаються частіше, щоб скористатися накопиченими бонусами.✅ Середній чек зростає – люди охочіше купують більше, якщо знають, що отримають вигоду.✅ Формування позитивного іміджу – ваш бізнес, продукція та сервіс запам’ятовуються, а клієнти відчувають турботу.✅ Про клієнтів – ви отримуєте цінну аналітику для ефективного маркетингу та персоналізованих пропозицій.

    Illustration

Функціонал модуля "Система лояльності SMPOS"

Взаємодія з клієнтами


    Ідентифікація клієнтів по номеру телефону

    Ідентифікація клієнтів за картами лояльності

    Категорії карт лояльності від 1 до 7 (базові, VIP тощо)

    Баланс бонусів та покупок на клієнта

    Автоматичній підбір найкращої акції

Інструменти лояльності


    Бонусні накопичувальні програми для розрахунку за товари бонусами

    Знижки для різних категорій карток, по різним товарам тощо

    Змішані акції зі знижками та бонусами

    Акції за часовими інтервалами (дні тижня, діапазон часу)

    Знижки автоматичні та ручні

База, аналітика


    Ведення клієнтської бази

    Журнал всіх чеків по критеріям - період / карта / каса

    Ідентифікація чеків в Системі лояльності та в Касі

    Довідники Акцій, акційних товарів та Кас що беруть участь у Системі

    Одночасно до 8-и активних Акцій

Тарифи модуля "Система лояльності SMPOS"

Тариф Старт діє 30-ть днів і призначений для безоплатного тестування. Після тестового періоду обирається та сплачується один з 3-х оплатних тарифів.
Для тарифів Базовий та Проф передбачена можливість придбати додаткові Каси.Оплата за рік = 10-ть міс фактично + 2-а міс безоплатно.
Якщо ваші умови не вписуються в тарифні плани - будь ласка напишіть нам,ми запропонуємо відповідну пропозицію

Старт

0,00 грн


30-ть днів




Кількість кас SMPOS - 1

Кількість карт - до 500

Кількість чеків - до 500

Супровід(1-а година)

Легкий

960грн/місяць

2 640грн/квартал

9 600 грн/рік

Кількість кас SMPOS - до 2-х

Кількість карт - до 1 000

Кількість чеків - до 5 000

Супровід

Базовий

1 200грн/місяць

3 300грн/квартал

12 000 грн/рік

Кількість кас SMPOS - до 2-х

Кількість карт - 1 001 - 5 000

Кількість чеків - 5 001 - 25 000

Супровід

Проф

13 320грн/місяць

36 630грн/квартал

133 200 грн/рік

Кількість кас SMPOS - від 20-и

Кількість карт - 5 001 - 200 000

Кількість чеків - 25 001 - 200 000

Супровід

Налаштування модуля"Система лояльності SMPOS"

  • Illustration

    1. Створити та налаштувати Систему лояльності в Кабінеті

    Базові адміністративні налаштування

      В Кабінет / Система лояльності / Адміністрування / Налаштування натиснути іконку "Новий елемент" - відкривається форма “Створення програми лояльності”

      У формі необхідно вказати довільну назву. У поле ідентифікатора необхідно ввести 1234 для тарифного плану “Старт” (тільки для нових користувачів). Після натискання на кнопку “Зберегти” у списку з’явиться нова програма лояльності.

      Після цього її треба налаштувати. Тиснемо іконку "Редагувати елемент" та заповнюємо форму. Підробці в FAQ або Мануалі "Система лояльності SM POS".

  • Illustration

    2. Активація Системи лояльності на Касі

    В додатку SMPOS

      Меню змін / Налаштування / Система лояльності / активувати систему - перевести перемикач праворуч.

      Налаштувати:- поле UID пристрою сформується автоматично- поле UID лояльності ввести Ідентифікатор з форми Кабінет / Система лояльності / Адміністрування / Налаштування- поле Пароль лояльності ввести вільну комбінацію цифр, наприклад 9876- поле Префікс карт Лояльності без змін

      Вийти та зберегти

  • Illustration

    3. Синхронізація Системи лояльності в Кабінеті й Касі

    У Довіднику Кас

      В Кабінет / Система лояльності / Довідники/ Каси натиснути іконку "Новий елемент" - відкривається форма “Параметри каси/групи”

      Налаштувати Касу та синхронізацію- поле Назва пишемо вільну назву Каси для внутрішнього користування- поле У групі редагуємо, якщо попередньо створені групи кас у Довіднику кас- поле UID каси вводимо ідентифікатор взятий в Касі, розділі Налаштування / Система лояльності- поле Пароль вводимо створений та введений пароль на Касі у розділі Налаштування / Система лояльності (9876)- поле Підтвердити пароль продублювати пароль з попереднього полю

      тиснути кнопку Зберегти. Більше деталей в Мануалі "Система лояльності SM POS"

  • Illustration

    4. Створити Правила першої Акцій

    Довідник правил акцій

      В Кабінет / Система лояльності / Довідники/ Правила акцій натиснути іконку "Новий елемент" - відкривається форма “Правила акції”

      Налаштувати правила Акції- назва, які бонуси та / або знижки- кількість товарів в чеку для активації знижки- категорії карток, що приймають участь у цій акції- терміни дії, часові умови- тощо

      Підробці в FAQ або Мануалі "Система лояльності SM POS"

  • Illustration

    5. Обрати Акційні товари

    Для створеної вже Акції

      В Кабінет / Система лояльності / Довідники/ Акційні товари натиснути іконку "Новий елемент" - відкривається форма “Акційний товар/каталог”

      Налаштувати форму- поле Код ввести код товару чи теки товарі для акції- поле Каса/група обрати Касу де будуть працювати Акція- поле Правила акції обрати створену передньою Акцію

      Натиснути кнопку Зберегти. Більше деталей в Мануалі "Система лояльності SM POS"

Система лояльності створена та готова до роботи з першою Акцією на обраній Касі+ПРРО

Популярні питання та відповіді (FAQ)до модуля "Система лояльності SMPOS"

  • Базові налаштування Системи лояльності

    Назва програми лояльності (для внутрішнього використання).
    Повна назва програми лояльності (відображається покупцям).
    Джерело довідника товарів. Для створення списка акційних товарів/каталогів необхідно мати доступ до довідника товарів. Ним може бути або список товарів секції мережі з розділу ”Дані SMPOS”, або довідник товарів компанії у модулі “Первинний облік”. Необхідно обрати відповідне джерело з списку.
    Мережа/секція. Секція мережі з розділу ”Дані SMPOS”, яка використовується як джерело довідника товарів. Увага! Попередньо щоб Система лояльність мала доступ до довідника треба в Кабінет / Адміністрування / Секція поставити флаг Перегляд довідника товарів (API).
    Компанія у модулі “Первинний облік”, яка використовується як джерело довідника товарів.
    Максимальна оплата бонусами. Максимальний відсоток від суми чеку, який можна сплатити бонусами.
    Заокруглення скарбнички. Значення, до якого виконується заокруглення вверх з зарахуванням суми заокруглення на бонусний рахунок (у скарбничку). Увага! Для коректного відображення коштів, що зараховуються до скарбнички, у довіднику товарів має бути присутня послуга з кодом 999999 та ціною 1 грн. Саме назва цієї послуги буде використовуватись для відображення зарахування до скарбнички у чеку SM POS та при перегляді чеків у журналі .
    Оплата бонусами як знижка. Прапорець, який визначає, як буде відображатись у чеку SM POS оплата бонусами – оплата засобом оплати “Бонус” чи як знижка на товари. Увага! Наполегливо рекомендується встановити цей прапорець, якщо працюєте на спрощеній системі оподаткування.
    Автоматична активація на касі. Якщо прапорець встановлено, при видачі картки (фізичної чи віртуальної) на касі вона буде переведена у стан “Активна”, інакше – у стан “Не активна”.

  • Налаштування Правил акцій

    Назва. Назва акції (для інформації).
    Бонус. Розмір бонусу у відсотках від вартості товарів по цій акції.
    Знижка. Розмір знижки у відсотках від вартості товарів по цій акції.
    Мін. кількість. Мінімальна кількість товару для того, щоб акція спрацювала.
    Діє з. Дата, починаючи з якої акція актуальна.
    Діє по. Дата, до якої акція актуальна.
    Ручна знижка. Дозвіл на використання ручної знижки на товар по акції.
    Знижка на РЗ. Дозвіл на застосування акційної знижки у разі, коли для акційного товару була використана ручна знижка.
    Бонус на РЗ. Дозвіл на нарахування бонусів у разі, коли для акційного товару була використана ручна знижка.
    Категорії карток. Категорії карток, на які розповсюджується акція.
    Часові інтервали. Час початку та закінчення дії акції по днях тижня.
    Примітка. Довільний текст.

  • Приклад Акції

    Задача Необхідно встановити знижку 5% для всіх покупців у понеділок-п’ятницю з 12:00 по 16:00, але виключити алкогольні напої, що містяться у каталозі “Алкоголь” довідника товарів.
    Рішення Створюється 1 акція: 1) Назва “Знижка з 12 до 16”, знижка 5%, категорії карток з “1”..“7” та “без картки”, часовий інтервал Понеділок..П’ятниця початок 12:00 кінець 16:00.
    Створюються 2 акційних товари: 1) товар/каталог “Усі”, каса/група “Усі”, Правила акцій “Знижка з 12 до 16”; 2) товар/каталог “Алкоголь”, прапорець “Подальший прохід по дереву товарів заборонено” встановлено, у правилах акцій не обрано жодної.

  • Як налаштувати Систему лояльності якщо працюю без Кабінету SMPOS

    Зареєструватися на сервері Кабінету SMPOS, Безоплатна версія Кабінету.Посилання для реєстрації - https://smpos.app/user/register
    Заповнити форму реєстрації- ваш робочій email;- придумайте пароль (потім можливо міняти);- Ім'я та прізвище;- номер телефону у форматі +380....;Натиснути Реєстрація, підтвердити.
    Після цього вам прийде лист на вказану пошту- зайдіть до листа;- перейдіть за посиланням у листі для підтвердження Реєстрації.
    Якщо ви користуєтесь POS ServerВ Кабінеті необхідно тільки створити "опорний" довідник товарів. Тобто, робиться торговельна мережа в Кабінеті, туди імпортується goods.pgl з POS Serever. Має значення тільки "дерево" каталогів/товарів. Ціна, кількість ні на що не впливають.
    Це потрібно тільки для того, щоб була можливість створювати в Системі лояльності акційні товари. Робота з POS Serever ніяк не змінюється (нічого пере налаштовувати в SMPOS не потрібно).
    Якщо ви користуєтесь Касою в Автономному режиміТак само створити "опорний" довідник товарів. Робиться торговельна мережа в Кабінеті, туди імпортується goods.pgl взятий з пристрою на якому працює застосунок SMPOS (папка файлів POSDATA).
    Має значення тільки "дерево" каталогів/товарів. Керування Довідником (товари, залишки, ціни) остається на Касі SMPOS.

Замовити ліцензію, рахунок на Модуль чи консультацію


Дякуємо!

Ми звяжемося з вами у найблизжий час.

Can't send form.

Please try again later.