Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Каса-Термінал для ФОП
Отримуйте переваги банківського pos-Термінала SATURN 1000F2 з програмною Касою і ПРРО SM POS
Вибір Банків для еквайрингу
Порядок дій для запуску роботи ТТ
Придбати SATURN 1000F2
Надати менеджеру SMPOS дані для рахунку та сплатити його.
Оформити договір еквайрингу
Обрати Банк, завітати у відделення Банку, оформити договір еквайрингу, вказати що термінал ФОП купує самостійно.
Налаштування і встановлення терміналу
Працівники Printec Ukraine згідно погоджених з банком процедур здійснюють первинне встановлення терміналу та потім віддалено підтримують. Працівники SM POS віддалено допомагають налаштувати Касу з ПРРО та почати роботу.
Налаштування і запуск Каси SM POS і ПРРО SMPOS на банківському терміналі
1. Реєстрація і первинні налаштування Кабінету SM POS2. Налаштування Каси SM POS та синхронізація з Кабінетом SM POS3. Налаштування модуля ПРРО SM POS та запуск його роботи
1. Налаштування Кабінету
Наша рекомендація - користуватися Кабінетом SM POS для полегшення завантаження КЕП та керування довідником, просмотру та роботи зі звітами.
● Зареєструвати Кабінет SM POS. Посилання ● В Кабінеті / розділ Адміністрування робимо налаштування створюємо - мережу- довідник (секція)- пристрій● В Кабінет / розділ Дані SMPOS створюємо довідник товарів / послуг
2. Налаштування Каси на банківському терміналі
На відео "SMPos на терміналі Ingenico. Демонстрація роботи. Мультимерч і 2 ПРРО одночасно"
● Прописати ліцензію (замовити в SM POS) у Дадатку SM POS - Меню зміни\Налаштування\Докстанція\ відключити Обмежений режим, прописати ліцензію, вийти і зберегти
● "Зв'язати" Кабінет і Додаток (приклад на скрині) - перейти до Налаштування / Сервер- обираємо Тип серверу WEB https://smpos.app- заповнюємо поля Ім'я пристрою, UID, Секція, Пароль інформацією з Кабінету / Адміністрування- таймаут рекомендуємо від 5000 до 10000 мс- вийти до Меню зміни та зберегти- перевірка зв'язку з Кабінетом команда 5%
● Завершити налаштування (Меню зміни / Налаштування)- у Принтер прописати в Заголовках для друку у чеку - назва ФОП, назва магазину, адреса магазину. - у Платіжний термінал прописати Друк транзакції - В основному чеку- у Інтерфейс відключити Іконки на кнопках, Показувати закритий чек
3. Налаштування модуля ПРРО
Є два етапи - підготовка до налаштування і саме налаштування. На відео - активація ПРРО через Кабінет SM POS
● Підготовка до налаштування ПРРО- у кабінеті Податкової зареєструвати торгівельну точку (довідка 20ОПП). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати програмний РРО та отримати Фіскальний Номер (ФН) ПРРО (довідка 1ПРРО). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати КЕП для підпису чеків і звітів (довідка 5ПРРО). Реєстрацію можна зробити після завантаження КЕП у SM POS для уточнення фактичного SKI сертифікату. Дивитися на відео- Важливо! SM POS працює з файловими КЕП від провайдерів ПриватБанк або від АЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок)- до КЕП від ЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок) ще потрібні сертифікати
● Налаштування ПРРО (на відео)- у додатку, Налаштування / Фіскальний сервер попередньо вибрати Тип серверу UA PRROSTO прописати ФН, ІПН, пароль КЕП що буде завантажуватися, відключити Тестовий режим- сформувати у Кабінеті SM POS безпечний контейнер з файлами КЕП і сертифікату (для КЕП від ПриватБанк сертифікат не потрібен)- прийняти контейнер на пристрої (команда 5%), вести паролі та зберегти файли- зробити перевірку Меню зміни / Х принтер / Перевірка зв'язку (відповідь "ОК) та зробити нульовий чек - команда 6% (вийде фіскальний чек з QR кодом)
Напишіть будь ласка - ми зв'яжемося з вами найближчим робочим часом