Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Налаштування Каси SM POS для Стрітфуду та Громадського харчування
Для кав'ярні, піцерії, вуличній їжі, суші, їдальні, буфету тощо
Налаштування Карти столів та користування
Налаштування Карти столів
Для появи у Касі Карти столів необхідно розмістити попередньо створений графічний файл з ім'ям TablesMap.png, який потрібно розмістити у каталогу POSDATA/<ім'я секції> або (з 10-ї версії Android) Android/data/com.tfpk.SMPos/files/<ім'я секції>.
У файлі може міститись схематичне зображення розташування столів у залі.
Надалі, при натисканні кнопки "Чеки"на екрані Введення чеків, буде відкриватися вікно вибору столу.
Редагування Карти столів
Для прив'язки номерів столів до відповідних місць на схемі необхідно перейти у режим редагування. Для цього необхідно натиснути у будь-якому місці схеми до появи запиту "Бажаєте розпочати редагування розміщення столів?" та підтвердити вибір.
У режимі редагування можна змінювати розташування номера столу, додавати новий номер столу, видаляти непотрібні номери. Для зміни розташування номера столу необхідно натиснути на його зображення та перемістити у потрібне місце.
Тривале натискання на будь-яке місце на схемі, окрім вже чинного номера столу, додає новий номер.
Цей номер назначається автоматично – якщо в нумерації є відсутні номери, то новий номер буде першим відсутнім.
У іншому випадку новий номер буде наступним за останнім чинним.
Для видалення номера столу необхідно натиснути на його зображення та перемістити за межі схеми розташування столів.
Для виходу з режиму редагування використовується кнопка "Завершити редагування".
Можливо або підтвердити внесені зміни, або скасувати їх, або повернутися до редагування.
Користування Картою столів
У вікні зображена схема столів, їх номери та стан. Для початку оформлення замовлення натиснути на столик - після ви автоматично переходите у вікно Введення чеків.
Стан столу/замовлення відображається за допомогою кольору: синій - не відкритий чек/замовлення, червоний - відкритий чек/замовлення, помаранчевий - поточний відкритий чек/замовлення, зелений - поточний не відкритий чек/замовлення.
Для вибору іншого столу можна скористатися одним з варіантів
натиснути на відповідний номер столу,
переміститись до попереднього/наступного номера столу за допомогою кнопок "Попередній номер столу"/ "Наступний номер столу". Ви автоматично опиняєтесь у вікні Введення чеків для оформлення замовлення або переглядання замовлення цього столику.
Для повернення до режиму введення чеків без вибору столу використовується кнопка "Повернення у режим Введення чеків".
Принтер для Кухні
Для друку Пречеку (чеку для кухні де записано яку страву треба приготувати) можливо: (1) використовувати той самий принтер на якому друкується фінальний Чек,
(2) або налаштувати другий принтер що знаходиться на кухні безпосередньо.
Для (2)-ї опції рекомендуємо під'єднати принтер через мережевий інтерфейс (бездротовий). Далі у Налаштування / Другий принтер:- обрати порт Network (для мережевого інтерфейсу),- прописати статичну IP адресу принтера у мережі закладу,- у заголовках прописати ПРЕЧЕК чи КУХНЯ для відрізнення пречеків і чеків для кухні.
Як друкувати чеки для кухні:- після формування замовлення натиснути послідовно комбінацію кнопок "-" та "+",- обрати Другий принтер у вікні службового повідомлення,- навіть у разі помилки при виборі принтера все одно буде пречек, а не фінальний чек.
Друк фінального чека:- якщо опція Вибір принтера відключена, то чеки автоматично будуть закрити на 1-й принтер (ПРРО) за умовою товарів на непарному відділу (1,3,5...),- якщо в Довіднику товари на різних відділах, то Каса зробить розподіл на принтер чеків та принтер пречеків,- тож рекомендуємо коректно налаштувати відділи Довідника.
В налаштування Каси є опція друк / не друк номера стола на чеку. Для активації друку:- зайти в Налаштування / Параметри,- увімкнути опцію.
Якщо опцію не активувати, то відповідно на чеку не буде вказано номеру столу.
Але ж в протоколі зміни ця інформація все одно буде присутня з подальшою обробкою в модулі Первинний облік або в зовнішній системі обліку.
Напишіть будь ласка - ми звяжемося з вами найближчим робочим часом
Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Can't send form.
Please try again later.
SM POS
SM POS
Готові рішення з 2015 року для торгівлі, сервісів, стрітфуду, доставлення
(C) TFPK 2015-2024
Карта сайту
SM POS
SM POS
Готові рішення з 2015 року для торгівлі, сервісів, стрітфуду, доставлення
(C) TFPK 2015-2024
Карта сайту