Особливості експлуатації:
Налаштування з "нуля"для початку експлуатації Каси+ПРРО та Кабінету Безоплатного
1й крок
Зареєструвати Кабінет SMPOS
Посилання для реєстрації - https://smpos.app/user/register
Заповнити форму реєстрації- ваш робочій email;- придумайте пароль (потім можливо міняти);- Ім'я та прізвище;- номер телефону у форматі +380....;Натиснути Реєстрація, підтвердити.
Після цього вам прийде лист на вказану пошту- зайдіть до листа;- перейдіть за посиланням у листі для підтвердження Реєстрації.
Кабінет зареєстрований.
2й крок
Адміністративні налаштування у Кабінеті
Зайти у розділ Кабінет / Адміністрування
Створити Мережу- 1а в шапці розділу кнопка Додати мережу, натиснути- надати вільну назву вашою Мережи, кирилиця або латиниця- UID мережи створиться автоматично- Надати дозволи у керуванні Мережою - внизу, друга кнопка Додати дозволи для користувачів, тиснути, ввести імейл реєстрації, поставити флаг напроти Адміністратор, 00, 01, зберегти.
Створити Секцію (довідник товарів + залишки)- 2а кнопка в шапці Додати секцію, натиснути;- надати вільну назву секції, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01, зберегти.
Створити Пристрій (скільки кас - стільки і пристроїв)- 3а кнопка в шапці Додати пристрій, натиснути;- надати вільну назву пристрою, латиниця;- створити вільний пароль, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01,02, зберегти
Натиснути червону іконку у шапці - зберегти дані у Кабінеті.
3й крок
Налаштування Довідника
Створення кореневих тек (каталогів)
Кореневі теки (чи каталоги) дозволяють:- на початку створити базову структуру довідника - та забезпечити швидкий пошук товарів на КасіОсобливо це зручно при невеликої кількості товарів/послуг або простій структурі довідника.
В SMPOS може бути до 5-и кореневих тек, які будуть відображаються на головному екрані Каси "Введення чеків".Кожна така тека має відповідний внутрішній код 10, 11,12,13,14.
Для створення кореневої теки:- розділ Дані SMPOS- тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо один з кодів кореневих тек, наприклад 10- поле Назва пишемо назву теки- тиснемо Зберегти
4й крок
Налаштування Довідника
Створення карточки й налаштування атрибутів товару
Для створення карточки товару/послуги:- розділ Дані SMPOS- зліва оберіть теку в якої має бути нова карточка - тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці НЕ ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо, будь-який унікальний внутрішній код, рекомендуємо починати від 100- поле Назва, пишемо назву товару яка має бути в чеку- поле Ціна, вказуємо ціну, у разі копійок замість коми ставимо крапку- поле Кількість, за бажанням / потребою- поле Відділ, якщо у вас 1-н ПРРО та простий довідник то за замовченням Відділ 1. Якщо ні - то проконсультуйтеся у вашого менеджера- якщо товар ваговий ставимо флаг Ваговий, без флага штучний- поле Податок, обираємо обрану вами податкову літеру, якщо без ПДВ то літера "З"- звертаємо увагу на поле У каталозі, має бути потрібна нам тека- тиснемо Зберегти
Не забуваємо тиснути червону іконку у шапці - зберегти дані у Кабінеті.
5й крок
Банк завантажить застосунок Каси+ПРРОдо того як ви його отримуєте.
6й крок
Замовити і прописати ліцензію SMPOS
зв'язатися з менеджером, сплати рахунок, отримати ліцензію
Прописати ліцензію у застосунку SM POS (Касі):- зайти до Налаштування / Докстанція;- відключити Обмежений режим;- прописати номер ліцензії;- вийти до Налаштування, потім до Меню зміни, зберегти.
7й крок
Синхронізація Кабінету й Каси
мати поруч Касу та відкритий Кабінет, розділ Адміністрування
На Касі відкрити Налаштування / Сервер- обрати Тип серверу - WEB https://smpos.app
Відкриються поля - треба їх заповнити в точності як в Кабінет / Адміністрування- Ім'я пристрою, UID, Секція, Пароль (пристрою);- Таймаут 10000 (рекомендовано);- поставити флаг Закриття чеку;- якщо бажаєте завантаження довідника по команді на Касі, то увімкніть "Довідник товарів лише за запитом 8%".Вийти до Налаштувань, потім Меню зміни, зберегти.
Перевірка синхронізації з Кабінетом - головний екран Введення чеків- команда 5%- у разі успішної синхронізації з'явиться повідомлення "Сеанс зв'язку завершено".
8й крок
Зробити Базові налаштування в Касі
Налаштування принтеру та шапки чеку
- зайти в Налаштування / Принтер - Принтер Авто вже підключений- поле Перший заголовок написати назву ФОП чи ТОВ;- поле Другий заголовок написати назву торгової точки (Магазин, Кафе, Кіоск тощо, як в 20ОПП);- поле Третій заголовок написати адресу торгової точки.
Налаштування Платіжний термінал- Термінал вже підключений- поле Друк транзакції обрати В основному чеку
Налаштування Інтерфейсу (рекомендовані)- зайти в Налаштування / Інтерфейс- відключити "Іконки на кнопках"- відключити "Показувати закритий чек"
9й крок
Налаштувати ПРРО
Підготувати перед налаштуванням- зареєструвати торгову точку (довідка 20ОПП);- зареєструвати ПРРО (довідка 1ПРРО);- зробити КЕП (підпис касира чи печатка ФОП);- зареєструвати КЕП (довідка 5ПРРО);
Важливо! SMPOS працює з КЕП- від ПриватБанк (файловий)- від Податковій (файловий, КЕП + Сертифікат)- від Медок (файловий, КЕП + Сертифікат)
Налаштувати на Касі (Налаштування / Фіскальний сервер)- Тип серверу - UA PRROSTO; - Фіскальний номер - прописати з довідки 1ПРРО;- Податковий номер - вписати ІПН підприємця;- Пароль ключа - прописати пароль КЕП що буде завантажуватися;- Встановити ключ - попередньо завантажити файл ключа на пристрій (разом з файлом сертифікату якщо ключ потребує), після натискання на кнопку знайти файл ключа та натиснути на нього. Теж саме з сертифікатом. У разі успішного завантаження з'явиться відповідне повідомлення;- Відключити Тестовий режим.Вийти до Налаштування, потім до Меню зміни та зберегти.
Або завантажити КЕП через Кабінет. Відео "Активація ПРРО"
10й крок
Перевірити ПРРО
1а перевірка- зайти в Меню зміни / Х принтер - дати команду Перевірка зв'язку
З'явиться повідомлення "ОК". Тобто зв'язок з Фіскальним сервером (ФС) встановлено.Якщо це перше встановлення зв'язку з ФС то можливо одного сеансу не вистачить і буде з'являться повідомлення про Таймаут.У цьому випадку просто повторюйте команду Перевірка зв'язку.
2а перевірка це надрукувати Нульовий чек- зайти у Введення чеків (головний екран)- набрати комбінацію 6%
Має вийти фіскальний чек з QR кодом без проданих товарів.
Завершити Довідник та інші налаштування
- вносить всі товари, налаштуйте всі атрибути товарів;
- якщо у вас є список товарів в електронному вигляді, то ви можете створити файл Довідника за шаблоном та завантажити файл у Кабінет;
- за замовченням синхронізація між Кабінетом та Касою відбувається у фоновому режиму, тобто автоматично з'являються нові товари на Касі. Якщо ви хочете, щоб оновлення Довідника на Касі було за командою 8% - то в Касі зайти в Налаштування / Сервер, активувати опцію "Довідник товарів лише за запитом 8%";
- налаштувати податкові ставки (літери) у Налаштування / Фіскальний сервер згідно вашим умовам оподаткування;
- налаштувати округлення, операторів, інтерфейс.