Налаштування Каси SMPOS для роботи на банківських терміналах з ОС Android

Castles, Ingenico, Verifone, Tactilion

Особливості експлуатації:

    Готова інтеграція з еквайрингом Банку

    Підтримка режиму "Мультімерчант"

    Готове підключення принтера термінала до Каси

    Завантаження підпису касира на Касі або через Кабінет

    Потрібна ліцензія SMPOS

Illustration

На цій сторінці ви знайдете варіант налаштування для експлуатації Каси разом з Кабінетом Безоплатним
Якщо ви бажаєте працювати без Кабінету - то перейдіть на сторінку "Налаштування Каси SMPOS для роботи у Автономному режимі"

Налаштування з "нуля"для початку експлуатації Каси+ПРРО та Кабінету Безоплатного

  • Illustration

    1й крок

    Зареєструвати Кабінет SMPOS

    Посилання для реєстрації - https://smpos.app/user/register

    Заповнити форму реєстрації- ваш робочій email;- придумайте пароль (потім можливо міняти);- Ім'я та прізвище;- номер телефону у форматі +380....;Натиснути Реєстрація, підтвердити.
    Після цього вам прийде лист на вказану пошту- зайдіть до листа;- перейдіть за посиланням у листі для підтвердження Реєстрації.
    Кабінет зареєстрований.

  • Illustration

    2й крок

    Адміністративні налаштування у Кабінеті

    Зайти у розділ Кабінет / Адміністрування

    Створити Мережу- 1а в шапці розділу кнопка Додати мережу, натиснути- надати вільну назву вашою Мережи, кирилиця або латиниця- UID мережи створиться автоматично- Надати дозволи у керуванні Мережою - внизу, друга кнопка Додати дозволи для користувачів, тиснути, ввести імейл реєстрації, поставити флаг напроти Адміністратор, 00, 01, зберегти.
    Створити Секцію (довідник товарів + залишки)- 2а кнопка в шапці Додати секцію, натиснути;- надати вільну назву секції, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01, зберегти.
    Створити Пристрій (скільки кас - стільки і пристроїв)- 3а кнопка в шапці Додати пристрій, натиснути;- надати вільну назву пристрою, латиниця;- створити вільний пароль, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01,02, зберегти
    Натиснути червону іконку у шапці - зберегти дані у Кабінеті.

  • Illustration

    3й крок

    Налаштування Довідника

    Створення кореневих тек (каталогів)

    Кореневі теки (чи каталоги) дозволяють:- на початку створити базову структуру довідника - та забезпечити швидкий пошук товарів на КасіОсобливо це зручно при невеликої кількості товарів/послуг або простій структурі довідника.
    В SMPOS може бути до 5-и кореневих тек, які будуть відображаються на головному екрані Каси "Введення чеків".Кожна така тека має відповідний внутрішній код 10, 11,12,13,14.
    Для створення кореневої теки:- розділ Дані SMPOS- тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо один з кодів кореневих тек, наприклад 10- поле Назва пишемо назву теки- тиснемо Зберегти

  • Illustration

    4й крок

    Налаштування Довідника

    Створення карточки й налаштування атрибутів товару

    Для створення карточки товару/послуги:- розділ Дані SMPOS- зліва оберіть теку в якої має бути нова карточка - тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці НЕ ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо, будь-який унікальний внутрішній код, рекомендуємо починати від 100- поле Назва, пишемо назву товару яка має бути в чеку- поле Ціна, вказуємо ціну, у разі копійок замість коми ставимо крапку- поле Кількість, за бажанням / потребою- поле Відділ, якщо у вас 1-н ПРРО та простий довідник то за замовченням Відділ 1. Якщо ні - то проконсультуйтеся у вашого менеджера- якщо товар ваговий ставимо флаг Ваговий, без флага штучний- поле Податок, обираємо обрану вами податкову літеру, якщо без ПДВ то літера "З"- звертаємо увагу на поле У каталозі, має бути потрібна нам тека- тиснемо Зберегти
    Не забуваємо тиснути червону іконку у шапці - зберегти дані у Кабінеті.

  • Illustration

    5й крок

    Банк завантажить застосунок Каси+ПРРОдо того як ви його отримуєте.



  • Illustration

    6й крок

    Замовити і прописати ліцензію SMPOS

    зв'язатися з менеджером, сплати рахунок, отримати ліцензію

    Прописати ліцензію у застосунку SM POS (Касі):- зайти до Налаштування / Докстанція;- відключити Обмежений режим;- прописати номер ліцензії;- вийти до Налаштування, потім до Меню зміни, зберегти.

  • Illustration

    7й крок

    Синхронізація Кабінету й Каси

    мати поруч Касу та відкритий Кабінет, розділ Адміністрування

    На Касі відкрити Налаштування / Сервер- обрати Тип серверу - WEB https://smpos.app
    Відкриються поля - треба їх заповнити в точності як в Кабінет / Адміністрування- Ім'я пристрою, UID, Секція, Пароль (пристрою);- Таймаут 10000 (рекомендовано);- поставити флаг Закриття чеку;- якщо бажаєте завантаження довідника по команді на Касі, то увімкніть "Довідник товарів лише за запитом 8%".Вийти до Налаштувань, потім Меню зміни, зберегти.
    Перевірка синхронізації з Кабінетом - головний екран Введення чеків- команда 5%- у разі успішної синхронізації з'явиться повідомлення "Сеанс зв'язку завершено".

  • Illustration

    8й крок

    Зробити Базові налаштування в Касі

    Налаштування принтеру та шапки чеку

    - зайти в Налаштування / Принтер - Принтер Авто вже підключений- поле Перший заголовок написати назву ФОП чи ТОВ;- поле Другий заголовок написати назву торгової точки (Магазин, Кафе, Кіоск тощо, як в 20ОПП);- поле Третій заголовок написати адресу торгової точки.
    Налаштування Платіжний термінал- Термінал вже підключений- поле Друк транзакції обрати В основному чеку
    Налаштування Інтерфейсу (рекомендовані)- зайти в Налаштування / Інтерфейс- відключити "Іконки на кнопках"- відключити "Показувати закритий чек"

  • Illustration

    9й крок

    Налаштувати ПРРО

    Підготувати перед налаштуванням- зареєструвати торгову точку (довідка 20ОПП);- зареєструвати ПРРО (довідка 1ПРРО);- зробити КЕП (підпис касира чи печатка ФОП);- зареєструвати КЕП (довідка 5ПРРО);
    Важливо! SMPOS працює з КЕП- від ПриватБанк (файловий)- від Податковій (файловий, КЕП + Сертифікат)- від Медок (файловий, КЕП + Сертифікат)

    Налаштувати на Касі (Налаштування / Фіскальний сервер)- Тип серверу - UA PRROSTO; - Фіскальний номер - прописати з довідки 1ПРРО;- Податковий номер - вписати ІПН підприємця;- Пароль ключа - прописати пароль КЕП що буде завантажуватися;- Встановити ключ - попередньо завантажити файл ключа на пристрій (разом з файлом сертифікату якщо ключ потребує), після натискання на кнопку знайти файл ключа та натиснути на нього. Теж саме з сертифікатом. У разі успішного завантаження з'явиться відповідне повідомлення;- Відключити Тестовий режим.Вийти до Налаштування, потім до Меню зміни та зберегти.
    Або завантажити КЕП через Кабінет. Відео "Активація ПРРО"

  • Illustration

    10й крок

    Перевірити ПРРО

    1а перевірка- зайти в Меню зміни / Х принтер - дати команду Перевірка зв'язку
    З'явиться повідомлення "ОК". Тобто зв'язок з Фіскальним сервером (ФС) встановлено.Якщо це перше встановлення зв'язку з ФС то можливо одного сеансу не вистачить і буде з'являться повідомлення про Таймаут.У цьому випадку просто повторюйте команду Перевірка зв'язку.

    2а перевірка це надрукувати Нульовий чек- зайти у Введення чеків (головний екран)- набрати комбінацію 6%
    Має вийти фіскальний чек з QR кодом без проданих товарів.

Первинні налаштування завершенні. Що далі?

Завершити Довідник та інші налаштування

- вносить всі товари, налаштуйте всі атрибути товарів;
- якщо у вас є список товарів в електронному вигляді, то ви можете створити файл Довідника за шаблоном та завантажити файл у Кабінет;
- за замовченням синхронізація між Кабінетом та Касою відбувається у фоновому режиму, тобто автоматично з'являються нові товари на Касі. Якщо ви хочете, щоб оновлення Довідника на Касі було за командою 8% - то в Касі зайти в Налаштування / Сервер, активувати опцію "Довідник товарів лише за запитом 8%";
- налаштувати податкові ставки (літери) у Налаштування / Фіскальний сервер згідно вашим умовам оподаткування;
- налаштувати округлення, операторів, інтерфейс.

Замовити додаткові Послуги з налаштувань Каси, Кабінету