Ощадбанк надає в оренду надійні та компактні Android-термінали

Ingenico APOS A8

Для малого та середнього бізнесів

рішення з автоматизації робочого місця на торгівельній точці кофейні невеликому магазині сервісной точці

  • «3-в-1» 

    - це термінал (еквайринг Ощадбанк), програмна каса для друку чеків з обліком (SM POS) і програмний РРО для реєстрації чеків у ДФС (SM POS) разом на 1-му пристрою (Ощадбанк)

  • Дають можливість 

    приймати безготівкові платежі картками та NFC-гаджетами, друкувати фіскальні чеки, весті облік продажів товарів, послуг

Обладнання в оренду

від Ощадбанку

400 грн \ міс

Еквайринг

від Ощадбанку

1,3%

Оренда ліцензії

від SM POS 

від 250 грн \ міс 

Ingenico AXIUM DX8000

    6,0 - дюймовий кольоровий сенсорний екран

    акумуляторна батарея 3 350 мА/ч

    вбудований принтер чеків 58 мм

    сканує штрих-коди та QR-коди

    комунікації 4G, 3G, GPRS, Bluetooth, WiFi

    приймаються всі способи оплати

    мультімерчант

    оптимізована робота з SM POS

Ingenico AXIUM DX8000
Ingenico APOS A8

Ingenico APOS A8 

    5,5 - дюймовий кольоровий сенсорний екран

    акумуляторна батарея 2 600 мА/ч

    вбудований принтер чеків 58 мм

    сканує штрих-коди та QR-коди

    комунікації 4G, WiFi, Bluetooth

    приймаються всі способи оплати

    мультімерчант

    оптимізована робота з ПРРО SM POS

SM POS - Програмна Каса з ПРРО

    Простий, швидкий і надійний додаток для продажів товарів чи послуг, у роздріб і гурт, по передзамовленню

    Вбудований ПРРО своєї розробки або/та підключення класичного РРО

    Повноцінний офлайн-режим - чеки і звіти, до 36/168 годин

    Підключення вагів (WiFi) та додаткових принтерів, сканерів

    Одночасна робота 2-х ФОПів (2-х ПРРО) на одній Касі з 2-а торговцями (мерчантами) в терміналі

    Каса працює з акцизною маркою, розділяє автоматично на чеки різних ФОПів. Комбіновані оплати, 5-ть видів оплат, вільна ціна, Кабінет SM POS

    Додатковий модуль Первинний облік - документи постачання, інвентарізації, переобліку, списання (в Касі і в Кабінеті), звіти, постачальники, технологічні карти/товарні набори тощо. Або підключення BAS конфігурації

SM POS

Демонстрація роботиКаси SM POS з 2-а ПРРО (ФОП і ТОВ)та 2-а мерчантами на банківському терміналі

Налаштування і запуск Каси SM POS і ПРРО SMPOS на банківському терміналі

1. Реєстрація і первинні налаштування Кабінету SM POS2. Налаштування Каси SM POS та синхронизація з Кабінетом SM POS3. Налаштування модуля ПРРО SM POS та запуск його роботи

  • 1. Налаштування Кабінету

    Наша рекомендація - користуватися Кабінетом SM POS для полегшення завантаження КЕП та керування довідником, просмотру та роботи зі звітами.

    ● Зареєструвати Кабінет SM POS. Посилання ● В Кабінеті / розділ Адміністрування робимо налаштування створюємо - мережу- довідник (секція)- пристрій● В Кабінет / розділ Дані SMPOS створюємо довідник товарів / послуг

  • Illustration

    2. Налаштування Каси на банківському терміналі

    На відео "SMPos на терміналі Ingenico. Демонстрація роботи. Мультимерч і 2 ПРРО одночасно"

    ● Прописати ліцензію (замовити в SM POS) у Дадатку SM POS - Меню зміни\Налаштування\Докстанція\ відключити Обмежений режим, прописати ліцензію, вийти і зберегти
    ● "Звязати" Кабінет і Додаток (приклад на скрині) - перейти до Налаштування / Сервер- обираємо Тип серверу WEB https://smpos.app- заповнюємо поля Імя пристрою, UID, Секція, Пароль інформацією з Кабінету / Адміністрування- таймаут рекомендуємо від 5000 до 10000 мс- вийти до Меню зміни та зберегти- перевірка звязку з Кабінетом команда 5%
    ● Завершити налаштування (Меню зміни / Налаштування)- у Принтер прописати в Заголовках для друку у чеку - назва ФОПу, назва магазину, адреса магазину. - у Платіжний термінал прописати Друк транзакції - В основному чекі- у Інтерфейс відключити Іконки на кнопках, Показувати закритий чек

  • 3. Налаштування модуля ПРРО

    Є два етапи - підготовка до налаштування і саме налаштування. На відео - активація ПРРО через Кабінет SM POS

    ● Підготовка до налаштування ПРРО- у кабінеті Податкової зареєструвати торгівельну точку (довідка 20ОПП). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати програмний РРО та отримати Фіскальний Номер (ФН) ПРРО (довідка 1ПРРО). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати КЕП для підпису чеків і звітів (довідка 5ПРРО). Реєстрацію можна зробити після завантаження КЕП у SM POS для уточнення фактиного SKI сертифікату. Дивитися на відео- Важливо! SM POS працює з файловими КЕП від провайдерів ПриватБанк або від АЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок)- до КЕП від ЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок) ще потрибні серфикати
    ● Налаштування ПРРО (на відео)- у додатку, Налаштування / Фіскальний сервер попередньо вибрати Тип серверу UA PRROSTO прописати ФН, ІПН, пароль КЕП що буде завантажуватися, відключити Тестовий режим- зформувати у Кабінеті SM POS безпечний контейнер з файлами КЕП і сертіфікату (для КЕП від ПриватБанк сертифікат не потрібен)- прийняти контейнер на пристрої (команда 5%), вести паролі та зберегти файли- зробити перевірку Меню зміни / Х принтер / Перевірка звязку (відповідь "ОК) та зробити нульовий чек - команда 6% (вийде фіскальний чек з QR кодом)

Є можливість замовити додаткові Послуги з налаштувань і запуску експлуатації Каси, ПРРО, Кабінету нашими фахівцями.

Є питання?Замовити ліцензію?

Напишіть будь ласка і ми звяжемося з вами найближчим робочим часом

Дякуємо!

Ми звяжемося з вами у найблизжий час.

Can't send form.

Please try again later.