Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Ощадбанк надає в оренду надійні та компактні Android-термінали
«3-в-1»
- це термінал (еквайринг Ощадбанк), програмна каса для друку чеків з обліком (SM POS) і програмний РРО для реєстрації чеків у ДФС (SM POS) разом на 1-му пристрою (Ощадбанк)
Дають можливість
Обладнання в оренду
від Ощадбанку
400 грн \ міс
Еквайринг
від Ощадбанку
1,3%
Оренда ліцензії
від SM POS
від 250 грн \ міс
Ingenico AXIUM DX8000
Ingenico APOS A8
Налаштування і запуск Каси SM POS і ПРРО SMPOS на банківському терміналі
1. Реєстрація і первинні налаштування Кабінету SM POS2. Налаштування Каси SM POS та синхронизація з Кабінетом SM POS3. Налаштування модуля ПРРО SM POS та запуск його роботи
1. Налаштування Кабінету
Наша рекомендація - користуватися Кабінетом SM POS для полегшення завантаження КЕП та керування довідником, просмотру та роботи зі звітами.
● Зареєструвати Кабінет SM POS. Посилання ● В Кабінеті / розділ Адміністрування робимо налаштування створюємо - мережу- довідник (секція)- пристрій● В Кабінет / розділ Дані SMPOS створюємо довідник товарів / послуг
2. Налаштування Каси на банківському терміналі
На відео "SMPos на терміналі Ingenico. Демонстрація роботи. Мультимерч і 2 ПРРО одночасно"
● Прописати ліцензію (замовити в SM POS) у Дадатку SM POS - Меню зміни\Налаштування\Докстанція\ відключити Обмежений режим, прописати ліцензію, вийти і зберегти
● "Звязати" Кабінет і Додаток (приклад на скрині) - перейти до Налаштування / Сервер- обираємо Тип серверу WEB https://smpos.app- заповнюємо поля Імя пристрою, UID, Секція, Пароль інформацією з Кабінету / Адміністрування- таймаут рекомендуємо від 5000 до 10000 мс- вийти до Меню зміни та зберегти- перевірка звязку з Кабінетом команда 5%
● Завершити налаштування (Меню зміни / Налаштування)- у Принтер прописати в Заголовках для друку у чеку - назва ФОПу, назва магазину, адреса магазину. - у Платіжний термінал прописати Друк транзакції - В основному чекі- у Інтерфейс відключити Іконки на кнопках, Показувати закритий чек
3. Налаштування модуля ПРРО
Є два етапи - підготовка до налаштування і саме налаштування. На відео - активація ПРРО через Кабінет SM POS
● Підготовка до налаштування ПРРО- у кабінеті Податкової зареєструвати торгівельну точку (довідка 20ОПП). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати програмний РРО та отримати Фіскальний Номер (ФН) ПРРО (довідка 1ПРРО). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати КЕП для підпису чеків і звітів (довідка 5ПРРО). Реєстрацію можна зробити після завантаження КЕП у SM POS для уточнення фактиного SKI сертифікату. Дивитися на відео- Важливо! SM POS працює з файловими КЕП від провайдерів ПриватБанк або від АЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок)- до КЕП від ЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок) ще потрибні серфикати
● Налаштування ПРРО (на відео)- у додатку, Налаштування / Фіскальний сервер попередньо вибрати Тип серверу UA PRROSTO прописати ФН, ІПН, пароль КЕП що буде завантажуватися, відключити Тестовий режим- зформувати у Кабінеті SM POS безпечний контейнер з файлами КЕП і сертіфікату (для КЕП від ПриватБанк сертифікат не потрібен)- прийняти контейнер на пристрої (команда 5%), вести паролі та зберегти файли- зробити перевірку Меню зміни / Х принтер / Перевірка звязку (відповідь "ОК) та зробити нульовий чек - команда 6% (вийде фіскальний чек з QR кодом)
Напишіть будь ласка і ми звяжемося з вами найближчим робочим часом