База знань SM POS

Про умови експлуатації, налаштування Каси, ПРРО й обладнання. Як отримати Супровід від представників SM POS

  • Базові умови експлуатації застосунку SM POS (Каса+ПРРО)

  • Базові умови Супроводу від SM POS

  • Як налаштувати і працювати з Касою та Кабінетом SM POS

  • Популярні питання та відповіді (FAQ)

Базові умови експлуатації застосунку SM POS (Каса+ПРРО)

    ПРРО SM POS працює з файловими кваліфікованими електронними підписами (КЕП) від наступних провайдерів:
    - АЦСК ПриватБанк, файли з розширенням .jks
    - АЦСК ІДД ДПС (Податкова), файли з ім'ям Key-6.dat або Key-6.pfx та сертифікат з розширенням .cer. Чи провайдери аналогічних КЕП
    - АЦСК Україна (Медок), файли з розширенням .ZS2 та сертифікат з розширенням .crt. Чи провайдери аналогічних КЕП

    Файловий КЕП встановлюється безпосередньо на Пристрої, на якому встановлений застосунок Програмної Каси SM POS.

    ПРРО SM POS відправляє чеки і звіти безпосередньо, напряму, на Фіскальний Сервер Контролюючого Органу (ФСКО).

    Відповідальністю користувача є:

    забезпечення наявності інтернету на пристрої (Касі) для забезпечення Онлайн режиму і зв'язку з ФСКО. У разі зникнення Онлайн режиму - вжити усі можливі заходи для відновлення зв'язку з ФСКО.
    Робота ПРРО у режимі Оффлайн обмежена:- за часом, не більше 36 годин разово та не більше 168 годин на місяць, - за кількістю можливих чеків у Режимі Оффлайн - 2 000 чеків на один період роботи в Оффлайн;

    забезпечення електроживлення Пристрою (Каси) й захисту Пристрою від аварійного знеструмлення (відключення світла, висмикнути вилку з розетки тощо). Аварійне знеструмлення може привести до збою файлової системи Андроїда та файлів Каси SM POS.

    забезпечення коректного налаштування часового поясу, дати та часу на Пристрої, особливо після аварійного знеструмлення.Невірний час призведе до збою синхронізації з сервером ФСКО та сервером SM POS та блокування роботи Каси з повідомленням невідповідності системного часу та часу останнього протоколу.
    Якщо ви отримали таке повідомлення, то для відновлення роботи Каси+ПРРО треба: - видалити файл останнього протоколу (ів) в теці застосунку POSDATA / тека актуальної секції/ тека Processed;- встановити актуальний часовий пояс, дату, час;- запустити застосунок SM POS.

    забезпечення роботи унікального Фіскального номера (ФН) ПРРО на кожній Касі (Пристрою), тобто кожний ФН більше не повторюється в інших активних ПРРО.Також унікальним для ПРРО має бути КЕП підпису касира. Або використовуватися печатка ФОП;

    забезпечення використання чинних по термінах КЕП та зареєстрованих в Податковій (довідка 5ПРРО).НЕ можна користуватися КЕП який закінчив свою дію.
    Каса за тиждень до закінчення терміну КЕП подає повідомлення про це. Рекомендуємо відразу вжити дії до створення нового КЕП, його реєстрації в Кабінеті Податкової (довідка 5ПРРО) та заміни старого КЕП в ПРРО - до його закінчення (інструкції на сторінці Налаштування модуля ПРРО ).

Функції і умови Супроводу від SMPOS

    Забезпечення інформаціє через надання покрокових дій, посібників, відео:- як користуватися SM POS; - як вирішувати штатні ситуації та помилки налаштувань, експлуатації SM POS

    Консультації з приводу - організаційних питань на початку використання SM POS;- додаткових штатних запитань у процесі користування,- та в нештатних ситуаціях.

    Для отримання допомоги треба прислати відео чи фото де зафіксовані ваші дії та результат дій (помилки).

    Супровід НЕ означає виконання налаштувань / експлуатації SM POS та обладнання замість користувача.

    Супровід діє після оплати ліцензії SM POS (від 600 грн) або додаткових послуг з налаштування.

    Супровід діє у Робочий час:- Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П'ятниця;- з 9:00 до 18:00

    Супровід діє у НЕ Робочий час (Субота та Неділя, 11:00-17:00) якщо- користувач робить коректні дії на Касі SM POS - і не може закрити фіскальний чек або фіскальну зміну. Для допомоги треба вислати відео. Всі інші питання вирішуються у Робочій час.

    Супровід у НЕ Робочий час також можливо отримати у разі додаткової оплати згідно з обсягом робіт і заздалегідь запланованих та за подвійним тарифом.

Як налаштувати і працювати з Касою та Кабінетом SM POS

  • Налаштування Каси для роботи у автономному режимі

    Підходе для мінімального довідника та обліку.

  • Налаштування Каси для роботи з Кабінетом

    Для віддаленого керування, мереж, базового обліку. Покрокова, стисло

  • Налаштування Каси на банківському терміналі під ОС Android

    Для Ingenico, Verifone, Castles, Tactilion

  • Налаштування Каси SM POS з 2-а ПРРО

    Робота 2-х юросіб (ФОП чи ТОВ) та їх ПРРО одночасно на 1-й Касі без перемикань

  • Налаштування Каси для Стрітфуду

    Карта столів, принтер чеків для кухні, столи і касири на чеках

  • Налаштування Каси Безоплатної

    Здійснювати реєстрацію чеків у Податковій. Або протестувати базові функції Каси+ПРРО

  • Швидкі Інструкції SM POS

    Огляд швидких налаштувань і рекомендацій у роботі з SM POS

  • Налаштування модуля ПРРО 

    Налаштування модуля "Фіскальний сервер" в Касі SM POS, заміна КЕП, заміна ФОП

  • Як підключати обладнання до Каси

    Принтер, Торгові ваги, Сканер, Принтер етикеток, Банківський термінал

  • Як реагувати на повідомлення від Фіскального Сервера (ФС) 

    Рекомендовані дії для штатних ситуцій у експлуатації ПРРО

  • Популярні відеоролики про роботу Каси+ПРРО й Кабінету

    Список популярних навчальних роликів та перехід на youtube канал SM POS

  • Мануал Додатку

    Огляд та завантаження повного мануалу Каси SM POS

  • Мануал Кабінету

    Огляд та завантаження повного мануалу Кабінету SM POS

Список популярних навчальних роликів

Є питання?Замовити ліцензію?

Будь ласка заповнить форму і ми зв'яжемося з вами найближчим робочим часом

Дякуємо!

Ми звяжемося зв ами найблизчим часом

Can't send form.

Please try again later.