База знань SM POS

На цій сторінці ви знайдете усю необхідну інформацію як налаштувати та як працювати з додатком SM POS та Кабінетом користувача SM POS

  • Швидкий старт SM POS

    Огляд та завантаження Мануала швидких налаштувань SM POS і початку роботи

  • Налаштування Каси для роботи у автономному режимі

    Підходе для мінімального довідника та обліку. Покроковий, стислий опис

  • Налаштування Каси для роботи з Кабінетом

    Для віддаленого керування, мереж, базовго обліку. Покроково, стисло

  • Налаштування Каси на банківському терміналі під ОС Android

    Для Ingenico, Verifone, Castles, Tactilion

  • Налаштування модуля ПРРО 

    Покроково підготовка та налаштування модуля "Фіскальний сервер" в Касі SM POS

  • Як підключати обладнання до Каси

    Принтер, Торгові ваги, Сканер, Принтер етикеток, Банківський термінал

  • Як реагувати на повідомлення від Фіскального Сервера (ФС) 

    Рекомендовані дії для штатних ситуцій у експлуатації ПРРО

  • Список навчальних відеороліків

    Список популярних навчальних роликів та перехід на youtube канал SM POS

  • Мануал Додатку

    Огляд та завантаження повного мануалу Каси SM POS

  • Мануал Кабінету

    Огляд та завантаження повного мануалу Кабінету SM POS

  • Налаштування Каси для роботи у автономному режимі

    Автономний режим означає роботу Каси (додатка) без Кабінету або без зовнішніх систем обліку. Зручно для користувачів, яким потрібно здійснювати тільки реєстрацію чеків ПРРО без ведення власного обліку. На відео ви побачите як:

    ● Встановити додаток SM POS на пристрій із Google Play● Налаштувати модуль ПРРО (Налаштування / Фіскальний сервер / Тип серверу UA PRROSTO) - прописати ФН ПРРО, ІПН, завантажити ключ, прописати пароль. - зробити перевірку: Меню зміни / Х принтер / Перевірка звязку. - якщо налаштування вірне - відповідь буде "ОК"● Прописати ліцензію SM POS (замовити у менеджера) у розділі Налаштування / Докстанція● Внести товари або послуги, зробити перший чек● Прописати дані чеку - назва ФОПу, назва магазину, адреса магазину. Налаштування / Принтер / заголовки● Підключити принтер чеків за потребою та інше обладнання - дивитися розділ Підключення обладнання. Завжди можливо обрати електроні чеки - Налаштування / Принтер / Тип принтеру - PDF

  • Налаштування Каси для роботи з Кабінетом

    Кабінет забезпечує перегляд/редагування довідників, перегляд X/Z/періодичних звітів, звітів по товарах/послугах, журналу дій касира, віддалене конфігурування SM POS.

    ● Зареєструвати Кабінет SM POS. Посилання ● В Кабінеті робимо адміністративні налаштування (розділ Адміністрування) - створюємо мережу, довідник (секція), пристрій● Завантажуємо на пристрій додаток SM POS. Заходимо в Налаштування / Докстанція і прописуємо ліцензію SM POS (замовити у менеджера)● Синхронизуємо Кабінет і додаток SM POS:- заходимо в додатку Меню зміни / Налаштування / Сервер, обираємо Тип серверу WEB https://smpos.app- заповнюємо поля Імя пристрою, UID, Секція, Пароль інформацією з Кабінету / Адміністрування- таймаут рекомендуємо від 5000 до 10000 мс- вийти до Меню зміни та зберегти- перевірка звязку з Кабінетом команда 5%● Налаштувати довідник товарів / послуг (на відео)● Прописати дані чеку - назва ФОПу, назва магазину, адреса магазину. Налаштування / Принтер / Заголовки● Підключити принтер чеків та інше обладнання - дивитися розділ Підключення обладнання. По замовчуванню Тип принтеру - PDF● Налаштувати ПРРО - перейти до розділу Налаштування модуля ПРРО

  • Налаштування Каси на банківському терміналах Ingenico, Verifone, Castles, Tactilion

    Загалом налаштування не відрізняються від інших пристроїв. Наша рекомендація - користуватися Кабінетом SM POS для полегшення завантаження КЕП та керування довідником, просмотру та роботи зі звітами. На відео "SMPos на терміналі Ingenico. Демонстрація роботи. Мультимерч і 2 ПРРО одночасно"

    ● Зареєструвати Кабінет SM POS, прописати ліцензію у Дадатку SM POS, звязати Кабінет і Додаток - перейти до розділу Налаштування Каси для роботи з Кабінетом● Завершити налаштування (Меню зміни / Налаштування)- у Принтер прописати в Заголовках для друку у чеку - назва ФОПу, назва магазину, адреса магазину. - у Платіжний термінал прописати Друк транзакції - В основному чекі- у Інтерфейс відключити Іконки на кнопках, Показувати закритий чек● Підключити принтер чеків та інше обладнання - дивитися розділ Підключення обладнання. По замовчуванню Тип принтеру - PDF● Налаштувати ПРРО - перейти до розділу Налаштування модуля ПРРО

  • Налаштування модуля ПРРО

    Є два етапи - підготовка до налаштування і саме налаштування. На відео - активація ПРРО через Кабінет SM POS

    ● Підготовка до налаштування- у кабінеті Податкової зареєструвати торгівельну точку (довідка 20ОПП). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати програмний РРО та отримати Фіскальний Номер (ФН) ПРРО (довідка 1ПРРО). Дивитися на відео- у кабінеті Податкової зареєструвати КЕП для підпису чеків і звітів (довідка 5ПРРО). Реєстрацію можна зробити після завантаження КЕП у SM POS для уточнення фактиного SKI сертифікату. Дивитися на відео- Важливо! SM POS працює з файловими КЕП від провайдерів ПриватБанк або від АЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок)- до КЕП від ЦСК ІДД ДПС або від Україна (Медок) ще потрибні серфикати● Налаштування (на відео)- у додатку, Налаштування / Фіскальний сервер попередньо вибрати Тип серверу UA PRROSTO прописати ФН, ІПН, пароль КЕП що буде завантажуватися, відключити Тестовий режим- зформувати у Кабінеті SM POS безпечний контейнер з файлами КЕП і сертіфікату (для КЕП від ПриватБанк сертифікат не потрібен)- прийняти контейнер на пристрої (команда 5%), вести паролі та зберегти файли- зробити перевірку Меню зміни / Х принтер / Перевірка звязку (відповідь "ОК) та зробити нульовий чек - команда 6% (вийде фіскальний чек з QR кодом)

Як підключати обладнання до Каси

Повний опис ви можете знайти у Мануалі додатку SM POS

Illustration

Принтер по USB

● піключити принтер по USB до пристроя з SM POS● зайти до Меню зміни / Налаштування / Принтер, обрати:- Тип принтеру ESC POS- Порт з підписом "підключено"- Кодування 866- Сторінка принтеру 17- вийти і зберегти● якщо номер Сторінки не підходе то включить Друк у графиці

Illustration

Принтер по Bluethooth

● піключити принтер по Blouthooth до пристроя з SM POS (включити принтер, включити на пристрої Bluеthooth, сопрягти пристрої)● зайти до Меню зміни / Налаштування / Принтер, обрати:- Тип принтеру ESC POS- Порт з підписом імені принтеру- Кодування 866- Сторінка принтеру 17- вийти і зберегти● якщо номер Сторінки не підходе то включить Друк у графиці

Illustration

Торгові ваги

● піключити ваги через адаптер-перехідник до пристрою з SM POS по USB● зайти до Меню зміни / Налаштування / Інше обладнання, обрати:- Ваги, протокол вагів, наприклад:* Tiger Toledo E для вагів Vagar* ICS NT для Дніпровес, ICS- Порт з підписом "підключено"- вийти і зберегти● Вага тільки з ваг - рекомендоване налаштування

Сканери USB / Bluetooth

● Підключення сканеру по USB спеціального налаштування не потребує, тільки дозвіл для Андроїда на підключення
Підключення по Bluethooth● підключити сканер по Bluethooth до пристроя з SM POS (включити сканер, включити на пристрої Bluеthooth, сопрягти пристрої)● приклад підключення на відео

Illustration

Принтер етикеток

● піключити принтер ппо USB до пристроя з SM POS● зайти до Меню зміни / Налаштування / Інше обладнання, обрати:- Принтер етикеток XPrinter- Порт з підписом імені принтеру- вийти і зберегти● по замовченню встановлен шаблон ектикетки 58х40● якщо потрібен шаблон етикетки 40х25 то запитуєте у менеджера SM POS шаблон, завнатажуєте на пристрій, кнопка Завантажити шаблон, обрати файл шаблону, вийти і зберегти

Illustration

Банківський термінал

● Зателефонувати Банку - сказати що
- під'єднуємо термінал до каси
- підключення по USB
- термінал у режимі сполучення
- назвати протокол терміналу
* для ПриватБанк Privat JSON
* для Ingenico - BPOS1, Light
* для Verifone - Verifone Printec
● зайти до Меню зміни / Налаштування / Платіжний термінал, обрати:
- Термінал, протокол, наприклад Privat JSON
- Порт з підписом "підключено"
- Друк транзакції В основному чеку
- вийти і зберегти

Як реагувати на повідомлення від Фіскального Сервера (ФС)

Важливо - повідомлення про роботу або стан ПРРО генерує не SM POS, а Фіскальний сервер Податкової служби.SM POS відображає ці повідомлення та надає рекомендації які дії виконати

  • Перевірка стану ПРРО 

    Ця команда запитає від ФС інформацію про ваш ПРРО● Зміна фіскальна відкрита чи закритаСкільки годин осталось до закриття (блокування) зміниВ режимі Онлайну чи ОфлайнуЯкщо режим Офлайн, то скільки годин офлайну залишилось у поточному місяці

    Як подати команду Каса SM POS / Меню зміни / Х принтер Стан обладнання 

    Illustration
  • Illustration

    Перевірки звязку з Фіскальним сервером

    Ця команда запитає від ФС інформацію чи є звязок між вашим ПРРО та Фіскальним сервером чи ні

    Якшо є звязок то відповідь ОК зеленим коліром Якщо немає звязку то буде відповідне повідомлення і запропоновані дії Також ця команда ініціює відвантаження чеків що були зроблені у Офлайні

  • Illustration

    Якщо ПРРО в режимі Оффлайн

    Це штатна ситуація!Може бути якщо на пристрої немає інтернету або немає зв'язку з Фіскальним сервером. Що робити?

    1. Відновити інтернет на пристрої - якщо причина у цьому2. Якщо немає звязку з ФС тоді: обрати опцію Офлайн - ПРРО зробе операцію у режимі Офлайн. Робота ПРРО у Офлайні такаж сама - видає чеки фіскальні, відкриває / закриває зміни Після відновлення звязку з ФС- каса сама завантажить чекі на ФС що були зроблені у Офлайні- або вручну це зробити - дати команду Первірка звязку

  • Якщо повідомлення "Перевищення тривалості режиму офлайн. Потрібно підключення до серверу"

    Це означає що ПРРО більше 36 годин немає звязку з ФС (немає інтернету або ФС "відвалився"). Що робити?

    1. Немає інтернету на пристої- Забезпечити інтернет на пристрої- Налаштування / ФС / відключити Блокувати 36 / 168- Меню зміни / Х принтер / Перевірка зв'язкуЯкщо інтернет і зв'язок з Фіскальним сервером є - то ПРРО вийде в онлайн і вивантажить офлайн чеки - Закривайте зміну (якщо треба)- Потім повернить блокування 36 / 1682. Якщо немає звязку з ФС - чекати відновлення звязку.

    Illustration

Є питання?Замовити ліцензію?

Будь ласка заповнить форму і ми звяжемося з вами найближчим робочим часом

Дякуємо!

Ми звяжемося зв ами найблизчим часом

Can't send form.

Please try again later.