Дякуємо!
Ми звяжемося з вами у найблизжий час.
Меню сторніки
Керування
Конфігурування, Адміністрування
Облікові дії
Ручне керування цінами, залишками
Звіти
Базові
Налаштування Кабінету з "нуля"
1й крок
Зареєструвати Кабінет SMPOS
Посилання для реєстрації - https://smpos.app/user/register
Заповнити форму реєстрації- ваш робочій email;- придумайте пароль (потім можливо міняти);- Імя та прізвище;- номер телефону у форматі +380....;Натиснути Реєстрація, підтвердити.
Після цього вам прийде лист на вказану пошту- зайдіть до листа;- перейдіть за посиланням у листі для підтвердження Реєстрації.
Кабінет зареєстрований.
2й крок
Адміністративні налаштування у Кабінеті
Зайти у розділ Кабінет / Адміністрування
Створити Мережу- 1а в шапці розділу кнопка Додати мережу, натиснути- надати вільну назву вашою Мережи, кирилиця або латиниця- UID мережи створиться автоматично- Надати дозволи у керуванні Мережою - внизу, друга кнопка Додати дозволи для користувачів, тиснути, ввести імейл реєстрації, поставити флаг напроти Адміністратор, 00, 01, зберегти.
Створити Секцію (довідник товарів + залишки)- 2а кнопка в шапці Додати секцію, натиснути;- надати вільну назву секції, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01, зберегти.
Створити Пристрій (скільки кас - стільки і пристроїв)- 3а кнопка в шапці Додати пристрій, натиснути;- надати вільну назву пристрою, латиниця;- створити вільний пароль, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01,02, зберегти
Натиснути червону іконку у шапці - зберегти данні у Кабінеті.
3й крок
Налаштування Довідника
Створення кореневих тек (каталогів)
Кореневі теки (чи каталоги) дозволяють:- на початку створити базову структуру довідника - та забезпечити швидкий пошук товарів на КасіОсобливо це зручно при невеликої кількості товарів/послуг або простій структурі довідника.
В SMPOS може бути до 5-и кореневих тек, які будуть відображаються на головному екрані Каси "Введення чеків".Кожна така тека має відповідний внутрішній код 10, 11,12,13,14.
Для створення кореневої теки:- розділ "Дані SMPOS" в Кабінеті- тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо один із кодів кореневих тек, наприклад 10- поле Назва пишемо назву теки- тиснемо Зберегти
4й крок
Налаштування Довідника
Створення карточки й налаштування атрибутів товару
Для створення карточки товару/послуги:- розділ Дані SMPOS- зліва оберіть теку в якої має бути нова карточка - тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці НЕ ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо, будь-який унікальний внутрішній код, рекомендуємо починати від 100- поле Назва, пишемо назву товару як має бути в чеку- поле Ціна, вказуємо ціну, у разі копійок замість коми ставимо крапку- поле Кількість, за бажанням / потребою- поле Відділ, якщо у вас 1-н ПРРО та простий довідник то за замовченням Відділ 1. Якщо ні - то проконсультуйтеся у вашого менеджера- якщо товар ваговий ставимо флаг Ваговий, без флагу штучний- поле Податок, обираємо обрану вами податкову літеру, якщо без ПДВ то літера З- звертаємо увагу на поле У каталозі, має бути потрібна нам тека- тиснемо Зберегти
Не забуваємо тиснути червону іконку у шапці - зберегти данні у Кабінеті.
5й крок
Синхронизація Кабінету і Каси
мати поруч Касу та відкритий Кабінет, розділ Адміністрування
На Касі відкрити Налаштування / Сервер- обрати Тип серверу - WEB https://smpos.app
Відкриються поля - треба їх заповнити в точності як в Кабінеті / Адміністрування- Ім'я пристрою, UID, Секція, Пароль (пристрою);- Таймаут 10000 (рекомендовано);- поставити флаг Закриття чеку;- якщо бажаєте завантаження довідника по команді на Касі, то увімкніть "Довідник товарів лише за запитом 8%".Вийти до Налаштувань, потім Меню зміни, зберегти.
Перевірка синхронізації з Кабінетом - головний екран Введення чеків- команда 5%- у разі успішної синхронізації з'явиться повідомлення "Сеанс зв'язку завершено".
6й крок
Завершити налаштування Довідника
вносить всі товари, налаштуйте всі атрибути товарів
Передивиться відео "Робота з довідниками і звітами", приклади- створення тек- копіювання карток- картинок тек, товарів- знижок за кількістю проданих товарів- комплектів- звітів- взаємодії Кабінету та Каси- інше
Завершення налаштування Довідника
- якщо у вас є список товарів в електронному вигляді, то ви можете створити файл Довідника за шаблоном та завантажити файл у Кабінет. Як це зробити - у розділі Популярні питання та відповіді (FAQ);
- за замовченням синхронізація між Кабінетом та Касою відбувається у фоновому режиму, тобто автоматично з'являються нові товари на Касі. Якщо ви хочете, щоб оновлення Довідника на Касі було за командою 8% - то в Касі зайти в Налаштування / Сервер, активувати опцію "Довідник товарів лише за запитом 8%"
Праворуч писилання на популярні питання
Для того, щоб будь-які данні, що внесені у довідник товарів та інші розділи Кабінету, вступили в дію, їх необхідно зберегти на сервері Кабінету.
Для цього скористайтесь кнопкою "Зберегти довідник на сервері" червоного кольоруна панелі інструментів або відповідним пунктом контекстного меню. Після збереження кнопка "Зберегти довідник на сервері" змінює колір з червоного на блідна-сірий.
Рекомендуємо регулярно зберігати нові дані в Кабінеті (тиснути червону іконку у шапці) та перед перервою також зберігати дані.
Детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
Робота в Кабінеті ведеться через браузер (рекомендуємо Google Chrome). Як окрема програма браузер має свої налаштування з безпеки. Одне з них - це блокування введення та збереження даних на випадок довгої відсутності активності на сторінці Кабінету.
Тому рекомендуємо регулярно зберігати нові дані в Кабінеті (тиснути червону іконку у шапці) та перед перервою також зберігати дані.
Корисно для створення карток подібних товарів / послуг
- обрати запис товару для його копіювання- натиснути на панелі інструментів кнопку "Копіювати товар/послугу"- зайти в створену картку та закінчити налаштування її атрибутів
Якщо необхідно скопіювати не поточний товар, а декілька, спочатку оберіть їх за допогою селектору записів (перший стовпець зліва). Потім виконайте операцію копіювання.
Детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
Для видалення одного чи декількох товарів необхідно скористатися кнопкою панелі інструментів або відповідним пунктом контекстного меню.
- обрати запис товару для видалення
- натиснути на панелі інструментів кнопку "Видалити товар/послугу"
Якщо необхідно видалити не поточний товар, а декілька, спочатку оберіть їх за допогою селектору записів (перший стовпець зліва).
Увага! Не видаляйте товари без крайньої потреби. Інформація по видаленому товару у розділі “Звіти” може виглядати некоректно.
Детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
- обрати запис товару для видалення- натиснути на панелі інструментів кнопку "Редагувати опис товар/послугу"- натиснути на значення поля "У каталозі"- відкриється структура Довідника з теками- обрати теку для переносу (можливо додатково натиснути "Головний каталог")- натиснути "Обрати", потім "Зберегти" картку
Якщо необхідно перенести не поточний товар, а декілька, спочатку оберіть їх за допогою селектору записів (перший стовпець зліва).
Детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
Для групового редагування опису декількох товарів необхідно спочатку відмітити їх за допомогою селектору записів (перший стовпець зліва).
Після чого - скористатися кнопкою панелі інструментів "Редагувати опис товару / послуги". - відкривається панель “Параметри товару/послуги”.- поля, які мають різне значення для обраних товарів, будуть відображатись як “…” (або блідим кольором у випадку прапорців “Каталог”, “Елемент накладної” та “Ваговий”). - ввести потрібне значення у поле, що обране для групової обробки- натиснути кнопку "Зберегти"
Будуть змінені лише ті поля, для яких були встановлені нові значення.
Детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
Щоб подивитися звіти треба:- перейти в розділ Дані SMPOS;- в шапці сторінки натиснути на кнопку Товари;- зявляться опції серед яких обрати Звіти.
Внутрі сторінки Звіти ви можете обрати- потрібну окрему Касу за назвою;- потрібний звіт (X/Z - звіт зміни / Z - звіти За період / Продажі / Продажі за період).
Посилання на статтю Готуємося до Річного звіту. Як в SMPos отримати показники продажів
Також детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
Ця функція корисна для переносу довідника в Кабінет з інших систем обліку або в роботі з великими обємами товарів.
- рекомендуємо на початку створити в Кабінеті структуру довідника з теками та парою позицій для візуалізації як данні довідника відображаються в експортованому файлі- далі експортуємо (вивантажуємо) файл довідника у форматі CSV (якщо вам не потрібний інший формат). Для цього тиснемо кнопку "Експорт довідника" та обираємо потрібний формат- відкриваємо CSV файл довідника у програмі Excel- вносимо в нього потрібні товари / послуги та їх атрибути- зберігаємо- імпортуємо (завантажуємо) файл довідника у Кабінет. Для цього тиснемо кнопку "Імпорт довідника" та обираємо відповідний формат файлу- після огляду завантажених даних зберегти на сервері Кабінету
Важливо!- мінімально обов'язкові атрибути це Назва / Ціна / Кількість - Ціна вказується в копійках, наприклад 10 грн вносимо як "1000", або 20,55 грн як "2055"- Кількість вказується значення Х 1000, наприклад 5 штук товару вносимо як "5000", або 7.5 кг як "7500"- якщо Кількість не має значення то вказуємо "0"
Також детальніше на сторінці 9 Довідника "Кабінет користувача SM POS", Розділ "Робота з довідниками та звітами SM POS "
Замовити ліцензію.Задати питання