Налаштування Каси+ПРРО з Кабінетом SMPOS Безоплатним

(тарифи Базовий, Безстроковий)

    Керування довідником тільки в Кабінеті, дистанційний перегляд чеків, звітів, журналу дій на Касі, статусу ПРРО

    Супровід по Касі+ПРРО

    Без Супроводу Кабінету - самостійні налаштування, експлуатація або замовити додатково як послугу

    Завантаження підпису касира через Касу або Кабінет

    Тестування та покупка модуля "Первинний облік" з Супроводом від SMPOS

Illustration

Зручно для користувачів:

    з великим довідником чи з мережами торгових точок;

    з 2-а ПРРО на Касі;

    з впевненими навичками користування програмним забезпеченням

Меню сторніки

  • Путівник з користування Кабінетом SMPOS

    Опис функціоналу та налаштувань, базове джерело інформації

  • Базовий функціонал Кабінету SMPOS

    Стислий опис завдань з керування, обліку, звітам

  • Налаштування Каси та Кабінету з "нуля"

    Детальні покрокові інструкції

  • Реєстрація Кабінету

    Перейти на сторінку реєстрації Кабінету

  • Перейти у Кабінет

    Перейти на сторінку входу в Кабінет

Базовий функціонал Кабінету

Керування

Конфігурування, Адміністрування

    Створення організацій (мереж), довідників, пристроїв на торговельних точках

    Моніторинг - чеків у реальному часі, стану зміни, сертифікатів КЕП і ліцензій SMPOS, версії SMPOS, стану зв'язку з Кабінетом, конфігурації Каси

    У разі використання безконтактних оплат за технологією tapXphone - моніторинг транзакцій, терміналів

    Підключення зовнішніх систем обліку через API Кабінету

Облікові дії

Ручне керування цінами, залишками

    Довідник товарів / послуг з місткістю до 1 000 000 позицій

    Карточка товару - назва, ціна роздрібна, штучний чи ваговий, кількість залишку, податкова літера

    Поля для штрих-кодів, УКТЗЕД, признаку акцизного товару та тари

    Налаштування ціни залежно від кількості товару у чеку

    Розподіл товарів по відділах (групах) / ФОП

Звіти

Базові

    X/Z - звіт зміни Каси+ПРРО

    Z-звіти за період Каси+ПРРО

    Продажі кожної Каси+ПРРО окремо

    Продажі Каси за період з можливістю фільтрування за параметрами довідника

    Протокол (журнал) дій на Касі

    Списки чеків по змінам з деталізацією

Налаштування з "нуля"для початку експлуатації Каси+ПРРО та Кабінету Безоплатного

  • Illustration

    1й крок

    Зареєструвати Кабінет SM POS

    Посилання для реєстрації - https://smpos.app/user/register

    Заповнити форму реєстрації- ваш робочій email;- придумайте пароль (потім можливо міняти);- Ім'я та прізвище;- номер телефону у форматі +380....;Натиснути Реєстрація, підтвердити.
    Після цього вам прийде лист на вказану пошту- зайдіть до листа;- перейдіть за посиланням у листі для підтвердження Реєстрації.
    Кабінет зареєстрований.

  • Illustration

    2й крок

    Адміністративні налаштування у Кабінеті

    Зайти у розділ Кабінет / Адміністрування

    Створити Мережу- 1а в шапці розділу кнопка Додати мережу, натиснути- надати вільну назву вашою Мережи, кирилиця або латиниця- UID мережи створиться автоматично- Надати дозволи у керуванні Мережою - внизу, друга кнопка Додати дозволи для користувачів, тиснути, ввести імейл реєстрації, поставити флаг напроти Адміністратор, 00, 01, зберегти.
    Створити Секцію (довідник товарів + залишки)- 2а кнопка в шапці Додати секцію, натиснути;- надати вільну назву секції, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01, зберегти.
    Створити Пристрій (скільки кас - стільки і пристроїв)- 3а кнопка в шапці Додати пристрій, натиснути;- надати вільну назву пристрою, латиниця;- створити вільний пароль, латиниця;- надати дозволи, флаг для Адміністратор, 00, 01,02, зберегти
    Натиснути червону іконку у шапці - зберегти данні у Кабінеті.

  • Illustration

    3й крок

    Налаштування Довідника

    Створення кореневих тек (каталогів)

    Кореневі теки (чи каталоги) дозволяють:- на початку створити базову структуру довідника - та забезпечити швидкий пошук товарів на КасіОсобливо це зручно при невеликої кількості товарів/послуг або простій структурі довідника.
    В SMPOS може бути до 5-и кореневих тек, які будуть відображаються на головному екрані Каси "Введення чеків".Кожна така тека має відповідний внутрішній код 10, 11,12,13,14.
    Для створення кореневої теки:- розділ Дані SMPOS- тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо один із кодів кореневих тек, наприклад 10- поле Назва пишемо назву теки- тиснемо Зберегти

  • Illustration

    4й крок

    Налаштування Довідника

    Створення карточки й налаштування атрибутів товару

    Для створення карточки товару/послуги:- розділ Дані SMPOS- зліва оберіть теку в якої має бути нова карточка - тиснути на іконку "Новий товар/послуга"- у карточці НЕ ставимо флаг що це Каталог- поле Код вказуємо, будь-який унікальний внутрішній код, рекомендуємо починати від 100- поле Назва, пишемо назву товару як має бути в чеку- поле Ціна, вказуємо ціну, у разі копійок замість коми ставимо крапку- поле Кількість, за бажанням / потребою- поле Відділ, якщо у вас 1-н ПРРО та простий довідник то за замовченням Відділ 1. Якщо ні - то проконсультуйтеся у вашого менеджера- якщо товар ваговий ставимо флаг Ваговий, без флагу штучний- поле Податок, обираємо обрану вами податкову літеру, якщо без ПДВ то літера З- звертаємо увагу на поле У каталозі, має бути потрібна нам тека- тиснемо Зберегти
    Не забуваємо тиснути червону іконку у шапці - зберегти данні у Кабінеті.

  • Illustration

    5й крок

    Встановити застосунок SM POS на пристрій із Google Play

    Якщо у вас банківський термінал - то Банк завантажить застосунок до того як ви його отримуєте


  • Illustration

    6й крок

    Замовити і прописати ліцензію SM POS

    зв'язатися з менеджером, сплати рахунок, отримати ліцензію

    Прописати ліцензію у застосунку SM POS (Касі):- зайти на Касі до Налаштування / Докстанція;- відключити Обмежений режим;- прописати номер ліцензії;- вийти до Налаштування, потім до Меню зміни, зберегти.

  • Illustration

    7й крок

    Синхронизація Кабінету і Каси

    мати поруч Касу та відкритий Кабінет, розділ Адміністрування

    На Касі відкрити Налаштування / Сервер- обрати Тип серверу - WEB https://smpos.app
    Відкриються поля - треба їх заповнити в точності як в Кабінеті / Адміністрування- Ім'я пристрою, UID, Секція, Пароль (пристрою);- Таймаут 10000 (рекомендовано);- поставити флаг Закриття чеку;- якщо бажаєте завантаження довідника по команді на Касі, то увімкніть Довідник товарів лише за запитом 8%.Вийти до Налаштувань, потім Меню зміни, зберегти.
    Перевірка синхронізації з Кабінетом - головний екран Введення чеків- команда 5%- у разі успішної синхронізації з'явиться повідомлення "Сеанс зв'язку завершено".

  • Illustration

    8й крок

    Налаштування друку чеків на Касі

    Підключити принтер та зробити шапки чеку

    ПринтерВи можете налаштувати формування електронних чеків в Касі, які клієнти можуть фотографувати, сканувати QR-код чеку чи отримати від вас на пошту, вайбер тощо.- зайти Налаштування / Принтер;- Тип принтеру PDF;
    Або підключити bluetooth чи usb, чи lan принтер (дивиться Як підключати обладнання до Каси)
    Потім ввести інформацію для друку на чеках- поле Перший заголовок написати назву ФОП чи ТОВ;- поле Другий заголовок написати назву торгової точки (Магазин, Кафе, Кіоск тощо, як в 20ОПП);- поле Третій заголовок написати адресу торгової точки.

  • Illustration

    9й крок

    Налаштувати ПРРО

    Підготувати перед налаштуванням- зареєструвати торгову точку (довідка 20ОПП);- зареєструвати ПРРО (довідка 1ПРРО);- зробити КЕП (підпис касира чи печатка ФОП);- зареєструвати КЕП (довідка 5ПРРО);
    Важливо! SM POS працює з КЕП- від ПриватБанк (файловий)- від Податковій (файловий, КЕП + Сертифікат)- від Медок (файловий, КЕП + Сертифікат)

    Налаштувати на Касі (Налаштування / Фіскальний сервер)- Тип серверу - UA PRROSTO; - Фіскальний номер - прописати з довідки 1ПРРО;- Податковий номер - вписати ІПН підприємця;- Пароль ключа - прописати пароль КЕП що буде завантажуватися;- Встановити ключ - попередньо завантажити файл ключа на пристрій (разом з файлом сертифікату якщо ключ потребує), після натискання на кнопку знайти файл ключа та натиснути на нього. Теж саме з сертифікатом. У разі успішного завантаження з'явиться відповідне повідомлення;- Відключити Тестовий режим.Вийти до Налаштування, потім до Меню зміни та зберегти.
    Або завантажити КЕП через Кабінет. Відео "Активація ПРРО"

  • Illustration

    10й крок

    Перевірити ПРРО

    1а перевірка- зайти в Меню зміни / Х принтер - дати команду Перевірка зв'язку
    З'явиться повідомлення "ОК". Тобто зв'язок з Фіскальним сервером (ФС) встановлено.Якщо це перше встановлення зв'язку з ФС то можливо одного сеансу не вистачить і буде з'являться повідомлення про Таймаут.У цьому випадку просто повторяйте команду Перевірка зв'язку.

    2а перевірка це надрукувати Нульовий чек- зайти у Введення чеків (головний екран)- набрати комбінацію 6%
    Має вийти фіскальний чек з QR кодом без проданих товарів.

  • 11й крок

    Завершити налаштування Довідника

    вносить всі товари, налаштуйте всі атрибути товарів

    Передивиться відео "Робота з довідниками і звітами", приклади- створення тек- копіювання карток- картинок тек, товарів- знижок за кількістю проданих товарів- комплектів- звітів- взаємодії Кабінету та Каси- інше

Що далі?

Завершити інші налаштування

- якщо у вас є список товарів в електронному вигляді, то ви можете створити файл Довідника за шаблоном та завантажити файл у Кабінет;- за замовченням синхронізація між Кабінетом та Касою відбувається у фоновому режиму, тобто автоматично з'являються нові товари на Касі. Якщо ви хочете, щоб оновлення Довідника на Касі було за командою 8% - то в Касі зайти в Налаштування / Сервер, активувати опцію "Довідник товарів лише за запитом 8%";- налаштувати податкові ставки (літери) у Налаштування / Фіскальний сервер згідно вашим умовам оподаткування;- підключити за потребою банківський термінал, ваги, сканер USB / BlueTooth, екран покупця, додатковий принтер;- налаштувати округлення, операторів, інтерфейс.

Замовити додаткові Послуги з налаштувань Каси, Кабінету