Важливо - повідомлення про роботу або стан ПРРО генерує не SM POS, а Фіскальний сервер Податкової служби
SM POS відображає ці повідомлення та надає рекомендації які дії виконати
Перевірка стану ПРРО
Ця команда запитує від ФС інформацію про ваш ПРРО
- Зміна фіскальна відкрита чи закрита;- Скільки годин осталось до закриття (блокування) зміни;- В режимі Онлайн чи Оффлайн;- Якщо режим Оффлайн, то скільки годин Оффлайн залишилось у поточному місяці.
Як подати команду- зайти в Меню зміни / Х принтер;- команда Стан обладнання
Перевірки зв'язку з Фіскальним сервером
Ця команда запитає від ФС інформацію чи є зв'язок між вашим ПРРО та Фіскальним сервером чи ні
- Якщо є зв'язок то відповідь ОК зеленим коліром;- Якщо немає зв'язку то буде відповідне повідомлення і запропоновані дії;- Також ця команда ініціює відвантаження чеків що були зроблені у Оффлайн.
Якщо ПРРО в режимі Оффлайн
Це штатна ситуація!Може бути якщо на пристрої немає інтернету або немає зв'язку з Фіскальним сервером. Що робити?
1. Відновити інтернет на пристрої - якщо причина у цьому
2. Якщо немає зв'язку з ФС тоді:- обрати опцію Оффлайн - ПРРО виконає операцію у режимі Оффлайн. Робота ПРРО у Оффлайн така сама - видає чеки фіскальні, відкриває / закриває зміни.
3. Після відновлення зв'язку з ФС- Каса сама завантажить чеки на ФС що були зроблені у Оффлайн- або вручну це зробити - дати команду Перевірка зв'язку
Якщо повідомлення "Перевищення тривалості режиму Оффлайн. Потрібно підключення до серверу"
Це означає що ПРРО більше 36 годин немає зв'язку з ФС (немає інтернету або ФС "відвалився"). Що робити?
1. Немає інтернету на пристрої- Забезпечити інтернет на пристрої;- Налаштування / ФС / відключити Блокувати 36/168;- Меню зміни / Х принтер / Перевірка зв'язку.Якщо інтернет і зв'язок з Фіскальним сервером є - то ПРРО вийде в онлайн і вивантажить офлайн чеки;
- Закривайте зміну (якщо треба)- Потім поверніть блокування 36/168
2. Якщо немає зв'язку з ФС - чекати відновлення зв'язку.